Tog Mor & Fars helt nya S60 ut på en sväng och rastade den ordentligt. Full Gas eller ingen gas, Körde i 180 på 70 väg bland annat, Låg i snitt om vägarna tillät 100 km/h över hastighetsbegränsningarna, Hade presis slutat köra GoKart och körde där av bilen som en fasst lite snabbare, Att jag låna bilen vet dom om, Berättade det då jag var så jävla stolt?! Men att jag körde som en idiot vet dom dock inte
Att jag körde berodde Mkt pga att pappa sj har berättat hur han var ute å körde innan han hade körkort, Körde bland annat till sitt Teoriprov och parkera aldeles utan för, Han fick en utskällning och dom bad han att inte prakera så uppenbart. Och så tog han sin syrras pojkvänns gammla saab en natt när han sov över, Vilket resulterade i att han körde i sönder den och rullade tillbaka den till prakerings plattsen och låtsade som ingenting, Han lagade den åt han och fick betalt för det ochså haha., Plus att min farmor vart en riktig Motor Rebell och Körde med GammelFarfars bil när hon var 13-14 vilket resulterade i att hon fick en egen bil då Gammelfarfar kännde Länsriskalen och han viste att Farmor ändå hade fortsatt köra, En Oldsmobile när man e 14 kan inte vara fel, Sedan fick hon en Indian (Gammal Glidar hoj) av en beundrare när hon var 16 som hon ochså körde runt på, Hon sjuttsade en granne till hans jobb var å var annan dag pga att det var vägen om skolan, Sedan när hon vart 18 och skulle ta körkort gick hon till bilskolan där han arbetade Och han visste ej attt hon inte hade kör kort, Så han blev väldigt förvånad, Och hon behövde bara betala så fick hon sitt körkort i näven
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Sedan har syrran gjort samma sak, + kört Cross i centrala Göteborg.
Åkte ochså å köpte Julklappar och annat när jag var 16, Då kompisens föräldrar inte var hemma, Och han inte kunde köra men ville att vi skulle ut å åka, Körde i en Vecka, Mötte Polisen en gång och blev hyffsat skraja
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
hahahaha.
Så jag antar att vi är en lite galen familj när det gäller att hålla sig till trafikens lagar.
Är ganska full nu då det är min födelsedag så stavfel kan förekomma, Är väll ingen stjärna på att stava endå kanske. Får inte torska mer på garaaget för mina kommpisar nu, Ha de gött!