vad ska man ha för bil om man ska få vara med på bild? hmm.. aja.. de va ganska roligt iaf, men ja förstod ingenting typ.. Rally är nog mer min grej.. där kommer iaf alla bilar på rad med 1 minuts mellanrum oftast
Btw.. Vart tog Idén om lapparna vägen i rutan.. verkade bara va ja som hade sån
Jag filmade lite.. kan klippa ihop en snutt.. tipsa gärna om musik.. för det vill ni väl ha i den! Filma dock inga race.. vart dom nu var
hehe, håller med om det där med vad man ska ha för bil för att få vara med på bild.. såg många som tog kort både i säve och i karlstad men har ännu bara sett en bild och de e bara på min leriga framskärm
hihi, jag hade en nummerskyllt med namnet på jag, låg i bagaget dock..
Hittade en film från biltema träffen så jag länkar i den här http://www.garaget.org/video/4obxx49vn9oi Kan ju säga att det är min lille skutt som hoppar med kundvagnene i slutet *Pinsamt att det blev med på film*
Ingen som tog mer bilder ?? tyckte det var dåligt med bilder ... jag tog inga bilder, men jag filmade... har lagt upp filmen. sök på "karlstad" så hittar ni den
Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Hittade en film från biltema träffen så jag länkar i den här http://www.garaget.org/video/4obxx49vn9oi Kan ju säga att det är min lille skutt som hoppar med kundvagnene i slutet *Pinsamt att det blev med på film*
Det är jag som lagt upp filmen
Jag som åkte med er upp te "Afrika" på kvällen *hehe*
hehe fin bil jag fick tag på nästa gång så kommer ja med min bil å en kamera förhoppnings vis har den blivigt soppas fins så den är värd att vara med på bild hehe
hehe fin bil jag fick tag på nästa gång så kommer ja med min bil å en kamera förhoppnings vis har den blivigt soppas fins så den är värd att vara med på bild hehe
hehe får nog ta och fixa till min med lite då :p ingen som ville plåta min heller
hehe får nog ta och fixa till min med lite då :p ingen som ville plåta min heller
Vill passa på att varna alla som varit på träffen! Bengan_M5 fick sin M5 e39 stulen i natt... Behöver inte att ha ngt samband med träffen men man vet ju att bilder har tagits mm. Hoppas att ni inte råkar ut för samma öde, han har bara haft bilen i tre veckor... Bilder på bilen finns under hanns användare. Håll ögonen öppna! MVH Henrik