4092
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 779 Inlägg
17 oktober 2007
nä nu pratar vi om något annat. va åt alla för frukost idag då?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 867 Inlägg
17 oktober 2007
Jag åt Gorbys big_smile

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

8 Inlägg
17 oktober 2007
Cpbox skrev:
smen skrev:
som Jonni skrev så är det välkomet att ta upp det nästa onsdag!..
fast tror nog ingen kommer göra det tyvär
Lätt att sitta här och vara anonym!!

Ingen anledning att vara anonym. Läs min presentation om det skulle vara så. Kan maila bilder på mig om någon vill ha liksom. Vill nån snacka så kom fram till mig.

Fan sluta nu killar. Killen var rädd.

Och Jonni. träffen försvinner inte. Ni fick honom till det state of mind han var i när han "körde över" personerna. Hade ni tagit det lugnt och låtit skiten hända bara, så hade allt varit green nu. Lägg ner bara.

kan inte säga det bättre själv!

740-Power ombyggnation med opels OPC-blåa lack HK++

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
Koop skrev:
Jag tror vi får skilja lite på leka och leka här.
Att stå och burna i en rak linje som Sierran och 740'n gjorde när dom skulle åka, är inget problem. När man gör så så har man bra koll på vad som händer runtom, och relativt bra kontroll på kursen.
Att sladda ringar inne på en parkering med folk, det är DUMT, då har man inte använt skallen alls.
Skilj på det, att en mamma och två barn blev påkörda av nån raggare som kom på ställ runt hörnet på sibylla är inte samma sak som att nån lägger en gummiremsa när dom ska åka.
Min syn på det hela iaf, sladda ringar på siba och vid swedish match(och dessutom lyckas köra på nån senare), DUMT.
Att lägga en gummiorm, i rak linje, på väg ut från träffen, på den raka fina översiktliga gatan, inga problem.

WORD. Det var dumt gjort av honom, och det visste han. Hade du bara kunnat sluta leka polis och låtit honom åka, så hade vi sluppit allt detta. Okej? Sluta nu Jonni.

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

156 Inlägg
18 oktober 2007
Okej, då säger jag såhär, vad bråkar ni över, vem som är rättfärdig och inte, sluta upp, det vi inte vill är att någon ska skadas eller bli påkörd!!! vakna lixom, folk har blivigt det och för andra gången dessutom :S

LEK NÅN ANNANSTANS

Och till den som sa att det inte gör nån skada, om man inte kör på någon kan man spruta stenskott på andra bilar, inte heller skoj eller billigt

Och sen, oavsett hur mycket kontroll du än har vet du inte om någon som är stressad eller inte så vaken på det springa för bi å så smäller det bara

41 Inlägg
18 oktober 2007
Cpbox skrev:
smen skrev:

Ingen anledning att vara anonym. Läs min presentation om det skulle vara så. Kan maila bilder på mig om någon vill ha liksom. Vill nån snacka så kom fram till mig.

Och Jonni. träffen försvinner inte. Ni fick honom till det state of mind han var i när han "körde över" personerna. Hade ni tagit det lugnt och låtit skiten hända bara, så hade allt varit green nu. Lägg ner bara.

Känns skönt att se att det faktiskt finns människor som vet och förstår hur rädd man blir när det kommer så mycket folk och misshandlar bilen och skriker saker till en. Vem fan vill stanna kvar.. Kan tänka mig att det sista denna killen ville var att skada någon, men vafan gjorde dom på hans motorhuv över huvud taget? Knacka snällt på rutan vettja. Döskallar :S

1 779 Inlägg
18 oktober 2007
Koop skrev:
Jag åt Gorbys big_smile

fan va gott de lät.. själv hade ja två yoghurtar. eller hur fan de nu stavas å til lunch blev de mcdonalds å tårta big_smile

smen
18 oktober 2007
fil med flingor..kanske bli gröt imorgon smile

120 Inlägg
18 oktober 2007
akakaboto skrev:
nä nu pratar vi om något annat. va åt alla för frukost idag då?

Mackor, yoggi (eller va det heter) och Oboy ^^ big_smile nam nam big_smile

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.

1 867 Inlägg
18 oktober 2007
McD och tårta låter ju skitbra big_smile
Drog i mig en gorbys till frukost, findus micromiddag till lunch, åt på BK förut också :d

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

1 256 Inlägg
18 oktober 2007
Micke- skrev:
Cpbox skrev:
smen skrev:

Försvinner inte?

Vad fan hände på Götaplatsen? P-botar, bortkörda av polis, olyckor, högtspelade musik.. Vakna för fan..

Sen är inte dig vi talar om Cpbox,

Både MrteN och Micke- skrev sina första inlägg här på garaget just när detta hände och anonymt? Jag står för det jag säger, kan ni det?

Det var ingen som mordhotade någon, det var 5-6 personer som var väldigt angelägna att behålla våran träff.. Vilket ni inte verkar vara? Jag gick fram själv, sen kom resten.. 

Jag har bjudit in polisen till nästa Onsdag, ni är välkomna att komma att diskutera detta oss och dem.

120 Inlägg
18 oktober 2007
Vilka tjockisar det finns här ^^

285 Inlägg
18 oktober 2007
Träffen kan på nått sätt inte försvinna för att det börnas, även om jag tycker det är ren idioti att göra det bland folk. eller där risken finns att vid minsta fel att det blir någon annan drabbad.

Polisen stoppar knappast en träff för att 1,2,3.. personer gör fel. det är som att tro att dom ska stänga vägarna för att för en viss % kör för fort.

Tycker ingen gjorde rätt av vad Jonni själv berättar. att den ena gör fel betyder inte att den andra automatiskt gjorde rätt.

en satans jävla Volvo.

1 779 Inlägg
18 oktober 2007
waah ja ha en pucko på jobet. tack för att du sa oboy liy. big_smile

Montör
664 Inlägg
18 oktober 2007
Jonni skrev:
Micke- skrev:
Cpbox skrev:

Försvinner inte?

Vad fan hände på Götaplatsen? P-botar, bortkörda av polis, olyckor, högtspelade musik.. Vakna för fan..

Både MrteN och Micke- skrev sina första inlägg här på garaget just när detta hände och anonymt? Jag står för det jag säger, kan ni det?

Det var ingen som mordhotade någon, det var 5-6 personer som var väldigt angelägna att behålla våran träff.. Vilket ni inte verkar vara? Jag gick fram själv, sen kom resten.. 

Jag har bjudit in polisen till nästa Onsdag, ni är välkomna att komma att diskutera detta oss och dem.

Haha. Angående götaplatsen så kan det ha varit pga att det var olagligt att parkera där, vilket det inte är vid Järnbrott? Och swedish match har visserligen förhyrda platser, men det är fortfarande i ett tomt industriområde.

Smart att bjuda in polisen btw. Blir nog väldigt många som kommer till träffen med sina grymma bilar då. Eller vänta nu? Alla bilarna som brukar vara med är ju helt lagliga. Just det.

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

285 Inlägg
18 oktober 2007
Liy skrev:

ett otroligt givande inlägg. du får gärna utveckla det hela med din åsikt tycker jag

en satans jävla Volvo.

41 Inlägg
18 oktober 2007
Jonni skrev:
Micke- skrev:
Cpbox skrev:

Försvinner inte?

Förstå varför detta händer, kolla även när jag reggade mig här, var det idag? Btw! Jag hade en honda keps och en stadium hood tröja på mig idag. Mörka jeans och söndersletna nike skor. Jag stod o såg allt som hände och visste med en gång att det skulle dyka upp här. Jag visste även att han skulle få hur mycket skit som helst, så givetvist vill jag vara här och berätta sanningen istället för att du kommer och snackar massa skit om vad som hänt.

120 Inlägg
18 oktober 2007
akakaboto skrev:
waah ja ha en pucko på jobet. tack för att du sa oboy liy. big_smile

Oboy är livet ^^ big_smile

41 Inlägg
18 oktober 2007
Borde inte ha blivit en stor grej från början...! Killen e la normal ! Alla sladdar !
Tror att han har förstått att det han gjorde var dumt.
Det sättet ni flög på honom på parkeringen kan nog ha varit den dåligaste lösning på ett problem jag sett.
Bara till åå tänka sej i hans situation, vem hade reagerat annorlunda... ?

Inte bara en som har gjort fel idag!

1 779 Inlägg
18 oktober 2007
Ravestream skrev:
Liy skrev:

ett otroligt givande inlägg. du får gärna utveckla det hela med din åsikt tycker jag

tror han syftar på de vi skrev nyss med mcd och tårta. :S

Sök