MrteN skrev:
DeZZon skrev:
kan bara säga en sak... ja har inte själv varit där, sitter måååååååånga mil från gbg men efter att nu ha läst massa sidor om kvällens olycka... hur orkar ni? gapa skrika domidera kasta skit på folk spela hjältar... ja allt... finns mycke negativ, aggressiv energi här... e lätt o va efterklok men istället för o köra gasen i botten o gapa över nåt som redan hänt, använd energin till att istället förebygga olyckor, om alla jobbar för allas säkerhet skulle de inte hända massa onödiga saker... folk som älskar bilar ska kunna träffas o känna sig säkra o trygga. till alla som leker o bränner runt, om de va du som stod på parkeringen, hade inte du då velat kunna känna dig trygg?? precis. tänk på mer än dig själv...
sänder dock givetvis en tanke till er som förolyckats ikväll!! hoppas ni klarar er fint och att ni tillsammans med alla andra bilfantaster ska kunna fortsätta träffas o ha de trevligt tillsammans utan o vara rädda eller oroliga över er säkerhet.
Det jag har blivit så arg på är sättet av hur detta har hanterats på, har ju redan skrivit allt som verkligen har hänt eftersom jag ville visa folket vad som egentligen hände och inte jonnis "jag är en hjälte" version.
Ska verkligen försöka lägga det bakom mig nu tills nästa onsdag. Där vill jag pussa cpbox.
Kom fram och hälsa. Jens heter jag, är alltid där med folket som kommer i Saffran V70R med kromfälgar, en S80 som är allmänt clean och silvrig, den gröna lilla golfen, en svart stilren skitfin 744 osv. Du hittar mig säkert bland dem. Är lite småtjock/stor.
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.