låter defenetivt som handhavande fel skämt åsido, hur gick det med kjolen på crxen där bak?
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Skickat ut en efterlysning här på gorg om vem det var? om inte annat spytt galla över skitkålet som drog som en avlöning?
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
skrev här i tråden men ingen respons men visst hade jag fått tag på kräket hade jag strypt honom bara för att han inte kunde ta en konfrontastion =/ blir bara så jävla sur =/
Får se om han dyker upp imorgon då? Vet inte än om jag gör det, jobbar ju natt o folk har en dålig ovana o ringa mig på morgonen
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Får se imorgon em hur det blir kroppen har börjat säga från på ett sätt jag inte gillar :s
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
skulle va kul å titta ner en sista gång nu innan vintern, men får se! d e ju så mörkt så tidigt nu, åså e ja inte säkerpå vägen dit heller bara vart me en gång.. men hittar ja nåra mer som vil ner så dyker man nog upp
Smen jag kan ev hämta upp dig, beror på hur mycket jag fått sova under onsdagen. Inte blivit så mycket sömn senaste dagarna o jag e färdig för o sova ngra veckor känns det som :s
då skulle jag bli glad ...har nytt nr som jag skrivit i ett pm