2818
Sök

Passa er för stylingkompaniet

25 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
#1
Har aldrig varit med om värre, har aldrig blivitt så illa behandlad av ett företag tidigare

Jag köpte lite grejer för ca 7000kr på STYLINGKOMPANIET och det skulle jag aldrig ha gjort.

Det var lång väntetid och när jag till slut fick grejerna var det mycket som inte passade, var rostigt  eller trasigt.  Fronten jag beställde därifrån var det två sprickor i på ca 10cm vardera.

Har haft en välldigt lång process med dem för att få fronten lagad.  det var 4månader sen jag beställde fronten och den ligger fortfarande hemma trasig. Inge skoj att köpa trasiga saker.

HAr fått ringa dem hundra tals gånger och inggen som tar ansvar för vad de säger eftersom de säger olika saker varje gång. 

Men jag varnar er handla aldrig av STYLINGKOPANIET om ni inte har mycket tid och pengar.


Jag har även en kompis som handlat där tidigare och han fick aldrig sina saker som han beställt, han fick inte heller några pengar tillbaka.

Så från och med nu är det slut handlat av en så inkompetent firma som STYLINGKOMPANIET.SE

___________________
Att åka brett...
känns juh så jävla rätt! :D

250 Inlägg
30 augusti 2007
#2
Bara att ge fan i å styla bilen wink

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com

2 201 Inlägg
30 augusti 2007
#3
jävligt tråkigt det som hänt. om sakerna är sönder när man hämtar dom, så är det bara att stå på sig. är det sönder pga leverans så får stylingkompaniet ta itu med det. men givetvis ska du inte köpa trasiga delar.
det är bara att kontakta reklamationsnämnden

mycket dålig service av dom

Golfare
164 Inlägg
30 augusti 2007
#4
Dodde skrev:
Har aldrig varit med om värre, har aldrig blivitt så illa behandlad av ett företag tidigare

Jag köpte lite grejer för ca 7000kr på STYLINGKOMPANIET och det skulle jag aldrig ha gjort.

Det var lång väntetid och när jag till slut fick grejerna var det mycket som inte passade, var rostigt  eller trasigt.  Fronten jag beställde därifrån var det två sprickor i på ca 10cm vardera.

Har haft en välldigt lång process med dem för att få fronten lagad.  det var 4månader sen jag beställde fronten och den ligger fortfarande hemma trasig. Inge skoj att köpa trasiga saker.

HAr fått ringa dem hundra tals gånger och inggen som tar ansvar för vad de säger eftersom de säger olika saker varje gång. 

Men jag varnar er handla aldrig av STYLINGKOPANIET om ni inte har mycket tid och pengar.


Jag har även en kompis som handlat där tidigare och han fick aldrig sina saker som han beställt, han fick inte heller några pengar tillbaka.

Så från och med nu är det slut handlat av en så inkompetent firma som STYLINGKOMPANIET.SE
Låter inte för roligt.
Har du gett upp försöken att få nya hela prylar skickade?

sen måste ja fråga; om din polare inte fick sina saker som han beställt och betalat innan du handlade där, varför handlade du där iallafall?

Jag har ingen erfarenhet alls av STYLINGKOMPANIET.SE, men ja tvivlar på att ja skulle handla där oavsett, gillar inte webshoppen riktigt..men de är mer om tycke och smak kanske.

25 Inlägg
30 augusti 2007
Trådstartare
#5
jo jag handlade av dem innan jag hade snackat med min kompis...
jag hade heller aldrig handlat där om jag hade snackat med honom först sad

___________________
Att åka brett...
känns juh så jävla rätt! :D

Golfare
164 Inlägg
30 augusti 2007
#6
Dodde skrev:
jo jag handlade av dem innan jag hade snackat med min kompis...
jag hade heller aldrig handlat där om jag hade snackat med honom först sad
allright, sånt är jävligt tråkigt sad
Men ge inte upp!
du har ju betalt för hela prylar

Tomten
1 065 Inlägg
30 augusti 2007
#7
vet en som köpte en dump där. sen får man ju brickor till så man kan lägga i dumpen i fall den dumpar för tidigt.
Brickorna var större än dumpen så dom passade inte.

mycket o seriöst företag.


Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
30 augusti 2007
#8
Killen och jag handlar oftast där dumpar m.m och det har aldrig varit något krångel med det. Men jag förstår att du är förbannad för att du fick trasiga grejer, har själv varit med om det...

Kan tipsa om KL racing ist där är det bra som bara den smile Köpt mätare och så därifrån smile

I do it my way

RS
886 Inlägg
30 augusti 2007
#9
Har handlat lite från Stylingkompaniet och har aldrig haft några problem med dom. Visst, det kan vara lite lång väntetid men det kan ju bero på att dom inte har grejerna på lager och måste beställa hem. Har dock inte haft samma otur att få hem trasiga grejer, så jag vet ju inte så mycket om deras service.

Focus RS

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 augusti 2007
#10
var inte dom här med i samröret kring myspons.se?

"Liberty of thought is the life of the soul"

Team Pro5
313 Inlägg
30 augusti 2007
#11
Mycket av grejjerna som stylingkompaniet har köper dom juh in från andra firmor.. känner själv ägaren till en av deras större leverantörer..

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

62 Inlägg
30 augusti 2007
#12
De va tråkigt att höra..
jag har tänkt att beställa spoiler paket på dreamcar.nu..
Men är de någon som vet om dom är bra? eller om de är bra passform på deras spoiler paket?

Tacksam för svar.
Johan


Reparatör
306 Inlägg
30 augusti 2007
#13
Har bara positiva saker att säga om dreamcar.nu så du kan nog tryggt handla därifrån.


Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
30 augusti 2007
#14
De va ju inte bra att de hände så! Jävligt illa. Men de har aldrig hänt mig. Ja fick mitt snabbt och de va helt!

Vad sa du? Har Pappa betalat?

Pensionerad Bilbyggare
112 Inlägg
31 augusti 2007
#15
Har aldrig haft problem med Stylinkompaniet.se heller, mycket bra service, kompetent personal, snabba leveranser etc.
Men precis som på alla andra affärer så får man det motagandet som man förtjänar, nu påstår jag inte att du måste ha varit otrevlig men det är lätt att man använder en illa ton när man har reklamationer.
Ring upp till dom nu och förklara vänligt men bestämt vad du är missnöjd med och lyssnar dom inte då så gå till "ARN" och lägg in ditt ärende, sen fötstår inte jag har ett bodykit kan vara rostigt "det mycket som inte passade, var rostigt  eller trasigt."

Addicted To Adrenaline

129 Inlägg
31 augusti 2007
#16
Har handlat därifrån flera gånger. fick sakerna ASAP än fast de behövde ta hem de från usa. att det inte passar är en annan sak. har svårt att tro att du nånsin kommer hitta ett bodykit eller nån stylingsak överhuvudtaget som passar.

sprickorna är nått jag itne har råkat ut för. hoppas ni kan lösa det men tror att "SaljSupranOchBliMan" har nog rätt tips för dig. ger ju inget att bli arg sånna här gånger

101 Inlägg
31 augusti 2007
#17
Har tidigare hört att detta företag inte är seriösa någonting.
Klart man blir förbannad om saker är trasiga när man får dem. Du ska helt klart få nya saker och du ska inte behöva betala ett öre i frakt.

Team Pro5
313 Inlägg
1 september 2007
#18
Kan bara säga att dreamcar.nu är mkt bra vad gäller kjolar osv..

kan även rekomendera dnstrading.se mkt bra service och passform på grejjerna.

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
1 september 2007
#19
Jag har haft lite problem med en annan fírma som sälger fälgar och däck.

Beställde mina R fälgar fick dem och när jag packade upp det och polerade tror ni inte på fan att det var ett märke från när dem krängt på däcket på fälgen?! Jag trodde jag skulle dö, jag ville ju ha på mina nya fälgar nu NUUU!

Bara att ringa dem och säga som det var, skicka fälgen med en reklamation så dem fick titta på det och sen fick jag en ny fälg.

Men jag fick ju åka runt med mina gamla fula fälgar och skämmas längre än vad det var tänkt... sad

Men dem betalade frakt och så och det var inget snack om saken jag fick en ny fälg direkt när dem sett den.




Hoppas att det löser sig för dig. Ge inte upp, du SKA fan ha en ny tycker jag.

I do it my way

159 Inlägg
1 september 2007
#20
MH styling ä också krångligt på de viset!.. sad

Power is nothing without control -AUDI- de e grejer de!


Sök