18 oktober 2005
Trådstartare
För ca 4 dagar sedan partitionerade jag om min "C" disc o ominstallerade Xp Pro. Nu när jag slog på datorn, gick ifrån ett tag o kommer tillbaka. Går in på min andra disc "D" så har datorn rensat bort en hel massa saker. 90% av alla grejer på datorn. Notera att detta inte hände då jagh ominstallerade utan idag. helvete jag hade massor med viktiga filer som nu är borta.hur kan de n bara få fnatt och radera allt?. men ändå inte allt. Kollar på man på utrymmet så är "d" discen nu 239 gig vara ledig är 222. innan ahde jag ca 40gig ledigt. Hände en liknande greje förut efter en ominstallation, mp3 låtar som bara försvann men kom tillbaka efter att jag startat om datorn.har testat att starta om nu ett X anta ggr och är desperat!. snälla hjälp mig! alla bilder på bilen är borta,filmer, allt.
Senast redigerat av Janken (18 oktober 2005)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"