Hallå..! Nu för tillfället blir det inte så mycket gjort med bilen, ligger mitt inne i körkortsstressen.. Ska väl ändå försöka göra så mycket som ja hinner me
måste verkligen säga grattis på efter skott eftersom du fyllde år igår. ser att ditt bygge flyter fram faktiskt, ser jätte bra ut, ser fram emot o se den färdig! lycka till med bygget så länge MVH/Roddy!
måste verkligen säga grattis på efter skott eftersom du fyllde år igår. ser att ditt bygge flyter fram faktiskt, ser jätte bra ut, ser fram emot o se den färdig! lycka till med bygget så länge MVH/Roddy!
Tack så mycke, men jag fyller år nu på fredag..=) men tack iaf..!
Idag efter jobbet hann jag göra lite på bakspoilern, jag gjorde ett hål för reghållaren, efter lite sågande åoch filande så fick jag den på plats. Efter att jag limmade klart spoilern så slipade jag ner listerna, slipade bort alla knottror på dom, så att dom ska få en helt slät yta..!
Sågade hålet till hållaren.
Efter allt filande och sågande så fick jag den på plats
Tycker absolut att du ska lacka hela i-brädan. Den blåa som du har är tyvärr bland det fulaste som finns Blir faktiskt lite avundsjuk på dig, du verkar kunna en hel del när det gäller att klippa och klistra i bilar
Sen en fråga bara: HUR F*N FÅR DU IHOP PENGAR TILL ALLT??
Tycker absolut att du ska lacka hela i-brädan. Den blåa som du har är tyvärr bland det fulaste som finns :/ Blir faktiskt lite avundsjuk på dig, du verkar kunna en hel del när det gäller att klippa och klistra i bilar :D
Sen en fråga bara: HUR F*N FÅR DU IHOP PENGAR TILL ALLT?? ;)
Jag har själv tänkt på samma sak, men att riva ut och sen lyfta dit en ny är en hel del jobb! Det blir kanske att göra de till hösten, har snart körkortet, så då vill man ha klart den snabbare..:)
Jag jobbar en hel del, (kvällsjobb) vissa dagar, och sen har jag ett studiebidrag i månaden=)
Idag klarade jag teoriprovet för körkortet..:) å så bokade jag in körprovet, så snart får man förhoppningsvis börja glida..:) Imorgon ska jag fortsätta med bakspoilern.