finns många såna där sköna skämt ju de fränaste måste ju ändå va chicks are for fags and streetcars for dudes och sen den där med 27 anledningar till att en bil är bättre än en kvinna
jag tror att vi bara är otroligt dumma.. tänk vad mkt roliga saker man skulle kunna göra om man höll sig från tjejerna.. bo i en billig men sjysst lya, jobba och sen bara plöja ner stålar i bilen.. det e ju drömmen hahaha
Drömmen? Det är ju mitt liv Ska hålla mig borta från det kön som majoriteten av den här sidan har, så länge som möjligt
Och ja, vi består nog endast av ren och skär ondska!
Ja det är nog bäst att hålla dig borta från majoritieten på denna sida .. Annars kommer ja hålla mig borta ifrån dig (tror att fler kommer göra det) haha .. Majoriteten på denna sida är lätt killar .. Men kanske fler tjejer dagligen som blir nya användare än killar .. Fast än så länge har dom säkert inte kommit ifatt .. Tack och lov för det Mvh Johan
Det är väl klart att det är ni killar som är majoritet, det är ju en bilsida..? Känner mig lite i underläge, så ska nog vara tyst nu Det är ju rätt uppenbart vad ni tycker om kvinnosläktet i den här tråden
Drömmen? Det är ju mitt liv Ska hålla mig borta från det kön som majoriteten av den här sidan har, så länge som möjligt
Och ja, vi består nog endast av ren och skär ondska!
Ja det är nog bäst att hålla dig borta från majoritieten på denna sida .. Annars kommer ja hålla mig borta ifrån dig (tror att fler kommer göra det) haha .. Majoriteten på denna sida är lätt killar .. Men kanske fler tjejer dagligen som blir nya användare än killar .. Fast än så länge har dom säkert inte kommit ifatt .. Tack och lov för det Mvh Johan
Det är väl klart att det är ni killar som är majoritet, det är ju en bilsida..? Känner mig lite i underläge, så ska nog vara tyst nu Det är ju rätt uppenbart vad ni tycker om kvinnosläktet i den här tråden
kvinnor har ingen talan;)
Elakt! Oj, nu skrev jag nåt igen, ska vara tyst hädanefter
kvinnor har ingen talan;)
Elakt! Oj, nu skrev jag nåt igen, ska vara tyst hädanefter