2908
Sök

vilken mobil ska jag köpa?

539 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Tja, har haft min Nokia 6610i i 4 år och var nöjd big_smile

nu har den dött och jag ska köpa en annan... men problemet är att jag är helt borta när det gäller mobiler... hmm

jag vill ha nån simpel mobil med kamera och bluetooth och INTE 3G smile har ni några tips? är Sony Ericsson K750i nått att ha?

alla tips är välkomna roll

"the real jerk"
301 Inlägg
9 oktober 2007
jag har en nokia n95 lite dyrare men med bra funktioner och och ändå inte för high tech för mig

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

(none)
1 725 Inlägg
9 oktober 2007
Har haft min Sony ericsson W810i i snrt 1 ½ år och är knon nöjd..Och de är la inte så dyra nu som de var då? Bra mobil helt klart!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
9 oktober 2007
Garic skrev:

nu har den dött och jag ska köpa en annan... men problemet är att jag är helt borta när det gäller mobiler... hmm

jag vill ha nån simpel mobil med kamera och bluetooth och INTE 3G smile har ni några tips? är Sony Ericsson K750i nått att ha?

K750in är ett mkt bra köp, har hafft min sedan den dag den lanserades och har aldrig behövts lämnas in eller så. funkat klockrent hela tiden.

Den telefonen är ett köp du kommer vara mycket nöjd med.

9 Inlägg
9 oktober 2007
Turbomatte skrev:
Garic skrev:

K750in är ett mkt bra köp, har hafft min sedan den dag den lanserades och har aldrig behövts lämnas in eller så. funkat klockrent hela tiden.

Den telefonen är ett köp du kommer vara mycket nöjd med.

Hehe jag är återförsäljare och så lyckade har dem inte varit.. kul däremot att du har fått ett bra ex! Men vi har haft många inlämningar av deras programvara tyvärr!

Men visst sjysst telefon men börjar bli till åren nu bättre att titta på några av de nyare modellerna. Nokia 6300 kanske kan vara något för dig som redan har nokia. Riktigt sjysst.
Senast redigerat av TRoos (9 oktober 2007)

97 Inlägg
9 oktober 2007
Ja ingen lätt fråga, hur bra måste kameran vara (prioritering)? Nokia 5500, 6080, 6631 har alla kamera, bluetooth och ingen 3G. Och framförallt billiga. Sony ericsson K750 skulle kunna vara ett alternativ, även om den också börjar bli gammal. Annars, sony ericsson S500 uppfyller dina krav. Listan kan göras lång: sony ericsson W580, W610i, Z710. Fråga gärna mer!!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
9 oktober 2007
Jag är jättenöjd med min SE k800i.

Den har det jag behöver och lite till smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

539 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
jerky skrev:
jag har en nokia n95 lite dyrare men med bra funktioner och och ändå inte för high tech för mig

nja så high tech behöver jag inte vara eftersom jag klarade mig med min gamla i 4 år big_smile

Braather skrev:
Har haft min Sony ericsson W810i i snrt 1 ½ år och är knon nöjd..Och de är la inte så dyra nu som de var då? Bra mobil helt klart!

//Jonas

w810i är en walkman? jag tror inte att jag behöver en mp3 mobil hmm

hmm... det lutar mot en K750i mer nu efter några svar i tråden...

97 Inlägg
9 oktober 2007
Ursäkta, skrev fel 6131 skulle det vara och inte 6631. Annars finns ju också 6300 som någon nämnde.

582 Inlägg
9 oktober 2007
K810i cybershot är grym! 3.2mp slår nokias kameror med hästlängder!
även deras "5-megapixel" kamera, tack vare att det är Sony kamera i 810:an o säg inte emot, jag har jämfört o även säljarn på Telia här i stan sa det när jag köpte min 810:a! dom har ju lite bättre kvalitet på deras kameror

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

539 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
mortenblad skrev:
Ursäkta, skrev fel 6131 skulle det vara och inte 6631. Annars finns ju också 6300 som någon nämnde.

kollade info om Nokia 6131, den var bra faktiskt tongue lägger den i min lista

539 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
norpan skrev:
K810i cybershot är grym! 3.2mp slår nokias kameror med hästlängder!
även deras "5-megapixel" kamera, tack vare att det är Sony kamera i 810:an o säg inte emot, jag har jämfört o även säljarn på Telia här i stan sa det när jag köpte min 810:a! dom har ju lite bättre kvalitet på deras kameror

det är det säkert men är inte k810i en 3g mobil?

582 Inlägg
9 oktober 2007
joo nu när du säger det så har jag ju möjlighet att ha videosamtal... he he.. men jag kör med vanligt abbonemang på den! sånt där "telia-vänner"

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

1 833 Inlägg
9 oktober 2007
Är själv lite sugen på K850i

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Sök