Nu ska vi se.
Antingen är det när jag lyfte dåligt med ryggen för snart 7 månader sen, knakade till lite elakt och blev sängliggandes för dagen, vissa dagar gör det fortfarande ont nog för att röra sig väldigt försiktigt..
Eller när jag slet sönder lite muskelfästen i ena axeln efter jag sprungit, halkat och landat på den...
Gjorde så satans ont så jag knappt kunde röra på resterande kroppsdelar, tog cirka ett år innan jag var helt återställd..
Sen mindre smärtsamma dock irriterande saker som den gången jag råkade sätta 10'ans borr i tummen så den tuggade sig ner till benet och huden satt "upplindad" på borren ... Turligt nog hade jag vettet att backa borren och fort få tag på en hel del kirurgtejp..
Jojustja, åkte fullfart genom en puckelpist på snowblades. Fast snowbladesen var i luften och huvudet utgjorde min kontaktyta med puckelpisten.
Vaknade efter ett dygn på Falu Lasarett.
Edit: Kom faktiskt på en annan kul sak.
Var så otroligt fly förbannad en dag så jag slog rakt in i en gipsvägg, som visade sig vara betongvägg.
För det var inte väggen som vek sig, utan två knogar som bestämde sig för att gå av från dom långa benen i handen... Lagom skönt när jag försökte "rulla ihop handen" och det ploppade till litegrann, handen blev genast lite mer deformerad.. hua.
Kan ju förövrigt säga och hålla med några andra i tråden, att fysisk smärta är ingenting mot psykisk..