2065
Sök

Hur ofta festar ni?

539 Inlägg
21 oktober 2007
#21
festar alledeles för lite... det är ungefär en gång i månaden för min del... hoppas snart blir det ändring på saken smile

håller med "Goven", man behöver inte supa ihjäl för att det ska vara kul och att det går festa billigt

OEM <3
6 957 Inlägg
21 oktober 2007
#22
Typ Aldrig nu under höst/vinter, va ute i fredags, (flickan fyllde 18år så...)
Sommaren e ju gött om vädret e bra, men man orkar sällan när man jobbar.

Funderar starkt på att vara nykter på nyår:rolleyes: , vara chaffis ist., blöt/kallt å jävligt å massa flängande hit å dit, ne usch mad

OEM <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 oktober 2007
#23
Goven skrev:
jag festar så ofta jag kan. helst varje helg. mestadels för att jag tycker det är jävligt skoj och sen för att träffa tjejer o snacka me folk. sen kan man ju dricka hffsat vettigt och billigt. förfestar man på lite smuggelöl o sen dricker bärs i baren. kan man bli lagom go för under 500 spänn inklusive inträde och övriga kostnader.

sen e de ju inte alltid man orkar tongue
håller med dig där... dock så har jag alldrig spenderat mer än 500kr på krogen, otroligt nog roll och då äter man ju, dricker på krogen, förfestar och sånt och endå alldrig överstigit 500kr.... dock så är det tråååkigt på krogen enligt mig, "hemma" fester är mer min stil smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

blacken
21 oktober 2007
#24
Jag har inte gjort någonting sådant sedan -92.

379 Inlägg
21 oktober 2007
#25
Dricker inte alkohol (personliga skäl) men är alltid kul att följa med polarna ut och se hur de gör bort sig!

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
21 oktober 2007
#26
2 fyllor i veckan mån man fint på tongue på vintern sen sommaren e d inte offta då finns d så mö annat göra smile


hbg_claes
21 oktober 2007
#27
cool blue skrev:
hbg_claes skrev:
festa, de har man inte tid till när man ska jobba eller ha hand om en son. Bättre med inkomster än utgifter och en dag efteråt där man är allt annat än människa.
Håller men fan det är ju inte bara plånboken som får lida man är ju helt slut flera dagr efter en redig runda
Behöver ej ens vara en runda, räcker o sitta med polare så kan man ej gå till jobbet måndagen efter helg om man krökat på fredagen, vet ej vad det är för fel på kroppen. Den vill inte ha alkohol, den vill ha diesel tongue

264 Inlägg
21 oktober 2007
#28
_Glenne_ skrev:
Goven skrev:
jag festar så ofta jag kan. helst varje helg. mestadels för att jag tycker det är jävligt skoj och sen för att träffa tjejer o snacka me folk. sen kan man ju dricka hffsat vettigt och billigt. förfestar man på lite smuggelöl o sen dricker bärs i baren. kan man bli lagom go för under 500 spänn inklusive inträde och övriga kostnader.

sen e de ju inte alltid man orkar tongue
håller med dig där... dock så har jag alldrig spenderat mer än 500kr på krogen, otroligt nog roll och då äter man ju, dricker på krogen, förfestar och sånt och endå alldrig överstigit 500kr.... dock så är det tråååkigt på krogen enligt mig, "hemma" fester är mer min stil smile
för mej e de tvärt om, ekonomin har tvingat mej till vettigt drickande nu de senaste helgerna, har aldrig lyckats komma under 500 föäns nu:P men nu e de lön. hoppas man kan hålla i den stilen o ge fan i red bull vodkan. slutar ofta me minst 1000+(+) lappen bränd och full som ett ägg. sen e de för jevla göt o stå o dricka öl som e svart som natten. då har man ju fixat nattamaten samtidigt haha big_smile. plus att alla brudar frågar va i helvette de e man dricker (samtalsstartare wink )

får la göra en update nästa söndag tongue

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Sleeper
3 084 Inlägg
21 oktober 2007
#29
Spelar ju ingen roll hur mycket man dricker (spelar ingen roll hur mycket man har med sig för den delen heller tar alltid slut tongue). När man kollar på kortet nån dag efter så har det likt förbannat gått 500 spänn å plånkan är slut.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 014 Inlägg
21 oktober 2007
#30
Jag är periodare... Inte som alkoholist, men som festare. Kan gå ett halvår utan fest, och sen kommer en 4-månadersperiod där man festar varje helg (ibland mer än så), och så vidare... Detsamma gäller kroglivet. Är egentligen ingen större fan av att gå på krogen utan föredrar helt klart fester, men ibland halkar man in i en krogperiod och bli flitig gäst på vissa av stadens uteställen.

Tusan också, man har inget liv egentligen...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

264 Inlägg
21 oktober 2007
#31
känner igen de, tar ut en 500ing. tänker, "bara dennna nu, ta inte fram kortet"
lik förbannat står man där 02.30 o viftar me de. fy fan big_smile

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Colaberoende
1 219 Inlägg
21 oktober 2007
#32
Festade aldrig förr. Kanske 2-3 ggr om året. Hatar dagen efter samt att jag alltid vill kunna ta bilen vilken tid på dygnet som helst och det funkar inte med alkohol.

Sedan i somras håller jag mig nykter också pg.a att min flickvän är gravid.

Lägger hellre pengarna på annat.

/Ena


2 014 Inlägg
21 oktober 2007
#33
Det värsta är när man är riktigt dragen och kommer ut på krogen och sedan fastnar vid Black Jack-borden... Speldjävulen kastar sig snabbt och obönhörligt över mig. Sålde en gång min kavaj till någon okänd människa för 200 kr för att kunna fortsätta spela. Sedan dess går jag aldrig ut i kavaj och drar alltid direkt till dansgolvet, där jag håller mig under resten av kvällen.

Sorry för OfT, I got carried away...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Mekaniker
472 Inlägg
21 oktober 2007
#34
Festar oftast varige helg både fredag och lördag. Älskar att komma ut bland folk och allt ÄR roligare med alkohol.

BMW-tok

RS
886 Inlägg
21 oktober 2007
#35
Under vinterhalv året blir det väl en gång i månaden max, men på sommaren blir det ju många fler fester smile

Focus RS

358 Inlägg
21 oktober 2007
#36
alldeles för mycket egentligen, blir ju oftast en gång i veckan i alla fall!


Son Of Murphy
782 Inlägg
21 oktober 2007
#37
Det är inte ofta... Kanske en gång i månaden, man unnar sig ett par öl eller en "ful Whisky"... Jobbar skift, så det där med helger, supa freda o lördag funkar inte. Så det får bli när man känner för det

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
21 oktober 2007
#38
Festar tok för mycket.
Ni senaste 2 mån har det hänt säkert 8 gånger. Det är dyrt hmm

C H E V R O L E T <3

1 741 Inlägg
21 oktober 2007
#39
ons och fre eller lör
men måste väl ge upp det där nu när jag har en motor som ska byggas.
Senast redigerat av tecman (21 oktober 2007)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

23 Inlägg
21 oktober 2007
#40
tja det blir ju ett par gånger om dagen minst 2 flak o 2 flaskor i veckan iaf


Sök