Skulle hämta brorsan innan jag åkte hem från jobbet, nästan framme där han var gör jag sista svängen runt ett hörn med en hög plogkant och vips så låg det en liten snöklump och väntade på mig.
Krash sa det i fronten och läppjäveln gick i 3 delar och ännu fler sprickor. Det är ju ändå polyuretan som skall tåla lite stryk tänkte jag när ja klev ur bilen, men icke då. Den lilla snöklumpen hade spräckt hela läppen i bara ~15kmh
Har mailat firman på ebay nu och frågat om deras läppar verkligen skall tåla lika lite som porslin.
Skulle hämta brorsan innan jag åkte hem från jobbet, nästan framme där han var gör jag sista svängen runt ett hörn med en hög plogkant och vips så låg det en liten snöklump och väntade på mig.
Krash sa det i fronten och läppjäveln gick i 3 delar och ännu fler sprickor. Det är ju ändå polyuretan som skall tåla lite stryk tänkte jag när ja klev ur bilen, men icke då. Den lilla snöklumpen hade spräckt hela läppen i bara ~15kmh
Har mailat firman på ebay nu och frågat om deras läppar verkligen skall tåla lika lite som porslin.
Det var tråkigt att höra/se att den pajat redan... De grejer jag handlat till bilen ifrån ebay har funkat bra hitintills iaf... Men ibland får man också ett "måndags exemplar" hoppas det löser sig!
Läppen vägrade firman byta ut men jag har planer på att gjuta av den i kolfiber nu istället tilsammans med sidokjolarna samt en hel del mer. Skall nu bara försöka hitta reda på någon bra kolfiberfirma som kan skicka ett stort paket väv och annat mys, ev kanske sponsra med någon krona.
Har iaf jobbat lite på ljusboxen nu, skall lackas nästa helg samtidigt som brorsan lackar bilen.
Ja då har det kommit lite paket igen, denna gången kom det lite lampor, avgasbandage samt lite kolfiberväv.
Tyvärr så blev det bara kattskit av kolfibergjutningen i dag men jag skall försöka igen snart. Väven var lite för tjock för ändamålet tyvärr
lite godis
Dessa blir det första jag skall försöka gjuta av, det är på insidan där speglarna sitter. Som ni ser var dessa spruckna så jag har limmat dem här så dom håller ihop.