Den här gången jobbade inte jag nå vidare me själva bilen utan inriktade mig på o få "hdr-look" på bilden.. Har man inte en egen kamera så får man va påhittig. Vart inte direkt bra men det är ju trots allt första försöket så det blir nog bättre i framtiden.
Ja, som sagt.. Vette fasen vad jag tänkt me men det vart då ett axplock av allt.
Tävlings Ledaren! Nu när ni har gjort med en gammal Saab klassiker, Så kan ni väll göra en fasst med en Volvo klassiker! En 242'a 1975 Hade vart skoj att få se folks tolkningar, 242 Nascar skulle jag vilja se vet jag iafa:P
Tävlings Ledaren! Nu när ni har gjort med en gammal Saab klassiker, Så kan ni väll göra en fasst med en Volvo klassiker! En 242'a 1975 Hade vart skoj att få se folks tolkningar, 242 Nascar skulle jag vilja se vet jag iafa:P
//Wallis
Du får väl se till o vinna tävlingen så du får bestämma.,
Fan att folk inte kan ge konstruktiv kritik!! Vart en bra modd, Ja jag skulle kunna göra det bättre på 15 min men det är inte det saken handlar om, boarden hade du kunnat sänka opaciteten på lite och jämna till kanterna! (använd pen-tool!) sen för fälgarna lär du importera bilen med de fälgar du vill ha, radera allt förutom fälgar och klipp ut ena och lägg på ett nytt lager, sen kör du omforma fritt så vrider å vänder på den tills den passar! Tänker själv inte va med i tävlingen denna gången pga brist av intresse för saab har själv en del photoshopade bilar på min sida om någon är intresserad av att kolla.
Svänger du fortfarande med bakhjulet?=P Lägg ner 1 min till på bilden och använd freetransform verktyget.sen trycker du ner Ctrl och använder musen samtidigt att dra i nån av boxarna som omger bilden som du vill ändra på. Om du håller ner Alt och drar i nån av boxarna så ändras bilden lika mycket på bägge sidor.
Jag tycker fallan har gjort ett grymt snyggt jobb... men jag tycker oxå att han står utan tävlan då han valt tävlingsbilden (som det brukar vara i andra tävlingar)... bara mitt förslag...