14 april 2008
Trådstartare
Okej, men sist var det snack om att det inte skulle vara inbyggda filter i huvudenheten och ett visst antal lågnivåutgångar bland annat. Kan tänka mig att en utgång räcker? om jag inte ska bygga vidare senare. Filter hur ser jag det?
Tar det här som exempel.
Radio: D4Q Digital FM/AM RDS-tuner (ARC5). AF/TP/TA. BSM. SLA. 18 snabbval. Förstärkare: Uteffekt på 4x50W. Tvåkanals lågnivåutgång. Låg/högpass-filter. USB-ingång. AUX-ingång bak, (RCA). 3-bands Parametrisk EQ. ASR (Advanced Sound Retriever). SLA. CD: MP3-text. CD-text. MP3, WMA, WAV-kompatibel. CD-R/RW-kompatibel. 1 bit D/A. Övrigt: Vit LCD-display. Röda knappar. Direkt subdrive. Löstagbar front. Hard wired remote ingång, rattadapter tillval.
Vad där är jag ute efter och vad vill jag inte ha?
Klarheten i ljudet kommer ju bli svårt att kunna veta i förväg, ska jag gå och försöka hitta en firma som har så man kan lyssna på stereoapparaterna kommer det ta mig ett bra tag att kunna köpa en stereo.. Vad jag vet finns det inget ställe här i stan som ens har så man kan lyssna på dom, närmaste jag kommer det är nog onoff och dom har inte så man kan lyssna.. Så blir nog till stor sannolikhet att beställa.