Kan nog bli riktigt fint om du håller dig inom det rimliga
lovar att nicke är riktigt avis på dig nu.. han får gnida sig varm mot sin nya kardan
ja har kabelkaos nu närja håller på me sprutet, men ditt där under.... skulle hellre sätta mig bredvid verktygslådan o skjuta mig själv!!!!
lycka till grabben... hör av dig när de blir jobbigt me alla gräddremmar:D
Tack, vi får hoppas det blir bra... Nicke har ju fixat eget godis nu, men lite avis kanske jag lyckas göra han! Haha!
Joo.. elen i denna bil är det gott om. Lär bli en utmaning att ta tag i senare..
Men du.. jag e tjej hehe...
haha vad fel det blev.. nu är de ju försent o säga att ja visste om det utan att se dum ut.. hur mtk det än tar emot att säga detta så tänkte ja ärligt på nicke hahaa men inte på de sättet du tror på utan just i skruvandets stund.. sry.. girlpowah!!!!
Detta ser ut mycket intressant, tycker att bilen var kanon läcker som den redan var! jag hoppas att du lackar den återigen vit lycka till med bygget *kommer att följas flitigt*
Efter många "om" och "men" är bygget på gång igen. Det strulade till sig rejält, men va fan... "If there´s a will, there´s a way" icke sant?
Dagen till ära var min kära vän Richie på besök i garaget och hjälpte till å riva lite. Pallade upp bilen på pallbockar, tog av sidokjolar, framskärmar, front, lampor mm. Sen började vi även lossa alla kablar och rör mm. - Det är dags för urplockning av maskin!!!
Richie tog en del kort och vi filmade, men gissa vad? Allt är kvar i garaget Så ni får allt lugna er tills imorgon med lite "up to date" bilder!
Haha! Eftersom det i mina ögon aldrig har varit en showbil så bygger jag nu om den för att få bort den stämplen totalt. Det blir gat/banbil med betoning på banbil förhoppningsvis