4024
Sök

Era tvångshandlingar?

><((((º>
115 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Tjenis!

Tänkte på en sak när jag låste bilen innan idag. Jag låser alltid bilen minst två gånger med fjärrkontrollen, även om man bara behöver trycka en gång.
Trycker jag bara en gång så blir jag fundersam om jag låst bilen eller om den "fattade" att jag låste.
Ser det som en liten tvångshandlig smile

Så nu undrar jag om ni har något liknande att dela med er om!

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 november 2007
jag är tvungen att dusha minsat 3 4 gånger innan jag kan somna eller basta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Teddan
2 495 Inlägg
18 november 2007
jag måste tanka när tankmätaren kommer ner mot halvtank... finns inget jobbigare än när tankmätarn kommer ner under halv tank.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 november 2007
Precis samma tvångstanke som du haha, den är oundviklig, sen kollar jag alldit ljusreglaget för o se ifall inte p-ljusen är på (kör ofta med parkljus och dim)... har säkert många fler men kommer inte på dem tongue

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
18 november 2007
Nordh skrev:
Tjenis!

Tänkte på en sak när jag låste bilen innan idag. Jag låser alltid bilen minst två gånger med fjärrkontrollen, även om man bara behöver trycka en gång.
Trycker jag bara en gång så blir jag fundersam om jag låst bilen eller om den "fattade" att jag låste.

WORD!smile

Pain is temporary, Glory last forever.

Neerd
1 596 Inlägg
18 november 2007
brukar alltid känna på handtaget så det verkligen är låst^^ vaaaaaarje gång

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

SKÅNING
1 215 Inlägg
18 november 2007
r-ted skrev:
jag måste tanka när tankmätaren kommer ner mot halvtank... finns inget jobbigare än när tankmätarn kommer ner under halv tank.

där ser man hur olika man kan va, jag tankar alltid fullt och kör sen tills det behövs tankas igen gör mig inget att mätaren är långt ner, brukar få i 55-58L i min 60L tank

tillbka till topic
kollar alltid så jag har med mig nycklar, mobil, plånbok och snus när jag går hemifrån kollar ofta en extra gång innan jag låser dörren så jag inte glömt nåt
Senast redigerat av volvo_raggaren (18 november 2007)

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

165 Inlägg
18 november 2007
Har också samma "tvångstanke" som r-ted, Det är inte många gånger min bensinmätare varit under hälften.. Plus att det känns billigare också när man bara behöver fylla halva tanken

Oseriös Aktör
592 Inlägg
18 november 2007
Charles_ skrev:
Nordh skrev:
Tjenis!

WORD!smile

lider av samma

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 november 2007
slår mej själv på knät varje gång jag kör förbi en gul bil.. Det betyder väll tur har jag fått för mej tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

755 Inlägg
18 november 2007
volvo_raggaren skrev:
r-ted skrev:

där ser man hur olika man kan va, jag tankar alltid fullt och kör sen tills det behövs tankas igen gör mig inget att mätaren är långt ner, brukar få i 55-58L i min 60L tank

tillbka till topic
kollar alltid så jag har med mig nycklar, mobil, plånbok och snus när jag går hemifrån kollar ofta en extra gång innan jag låser dörren så jag inte glömt nåt

kollar jämt nyklar mobil och plånbok cigg innan jag går ut genom dörren sedan en gång utanför..

Vw trimmare
2 995 Inlägg
18 november 2007
JH skrev:
Har också samma "tvångstanke" som r-ted, Det är inte många gånger min bensinmätare varit under hälften.. Plus att det känns billigare också när man bara behöver fylla halva tanken

samma här

2 271 Inlägg
18 november 2007
Kört det hundra gånger, bra på att köra med det men måste ALLTID kolla 5-6 ggr att jag kopplat släpet på bilen korrekt smile

23 Inlägg
18 november 2007
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

8 156 Inlägg
18 november 2007
Tvångstanke handlar om något som man absolut måste utföra, annars får man ångest och blir orolig.
Så vissa saker är nog snarare rutin. Men när man börjar kolla låset till bilen / toaletten några extra gånger för att man är orolig, då är det en tvångstanke.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

306 Inlägg
18 november 2007
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag har alltid jämn siffra på min stereo. Om någon annan höjer eller sänker så måste jag fixa till det om det blir på ojämt

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
18 november 2007
Kirreböna skrev:

så är typ mina bröder! dom kan inte ha volymen på ojämn siffra!

8 156 Inlägg
18 november 2007
fbkarre skrev:
Kirreböna skrev:

så är typ mina bröder! dom kan inte ha volymen på ojämn siffra!

Jag antar att du ändrar på volymen för dom bara för att retas?

Iaf. Jag har haft ett par tvångstankar. En handlade om att jag alltid var tvungen att kolla alla olästa mail, tömma papperskorgen på dom och göra det i en speciell ordning.
Samt att kolla mailen igen efter att alla mail på alla konton var lästa.
Om det kom ett nytt mail under tiden så var det bara till att kolla alla konton igen.
Även dom där det inte kom mer än ett mail i månaden på.

Den andra var att jag alltid kollade låset både 3 och 4 gånger på toaletten.
Nu har jag inga tvångstankar kvar.

Det är tydligen ganska så vanligt med tvångstankar och liknande.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Whitetrash
589 Inlägg
18 november 2007
Har också volymproblem på stereon, jämna siffror men 5-15-25 osv går bra.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

2 600 Inlägg
18 november 2007
måste kolla på bilen minst fyra gånger inna jag gå och lägger mig tongue och sen får det absolut inte vara volym 13 på stereon tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Sök