3947
Sök

Era tvångshandlingar?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
20 november 2007
Pikey skrev:
TBOC_Razor skrev:
Pikey skrev:
Har en tvångs-sak att jag får inte gå på några linjer eller trampa på någon kant i när det är fyrkantiga gatplattor eller liknande.

Sedan att det är fixide linjer från allt och där jag går, får då inte trampa med halva foten på skugga och halv sol. eller trampa så att halva foten är på baksidan av gavlen medans andra på framsidan.

Låter lite sepe men jag vet inte varför jag gör det

Hahahaha sån var jag när jag var mindre, typ att det var osynliga linjer ut ifrån alla kanter som tex på ett bord och då skulle man inte trampa på den "linjen" utan på endera sidan av den, fan vad folk (myself included) kan vara udda ibland lol

Haha du och jag är nog ganska lika smile

Soulmates lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 688 Inlägg
20 november 2007
Brukar alltid glömma om ja stängde bakgavel-lyften, så brukar få stanna på nån ficka längs me vägen å kolla, skitstörande, haha big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

533 Inlägg
20 november 2007
Knackar alltid när jag går in i lunchrummet på jobbet!
Alla på jobbet hävdar att JAG har tvångsmässigt beteende gällande detta MEN, jag lät bli att knacka  en gång och alla stannade upp och undrade vad fan jag höll på med!

Så, frågan är om det är jag eller mina kollegor som har tvångstankar om mitt knackande!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

1 688 Inlägg
20 november 2007
psittacus skrev:
Knackar alltid när jag går in i lunchrummet på jobbet!
Alla på jobbet hävdar att JAG har tvångsmässigt beteende gällande detta MEN, jag lät bli att knacka  en gång och alla stannade upp och undrade vad fan jag höll på med!

Så, frågan är om det är jag eller mina kollegor som har tvångstankar om mitt knackande!

Dom skojjade la me dig när du för en gångs skull inte knackade? big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

380 Inlägg
20 november 2007
mecamartin skrev:
I min lägenhet så har jag fått för mej att det kan börja brinna rätt så lätt, så innan jag går ut så måste jag titta efter så det inte gör det, en liten brandrunda, t.ex om spisen är på etc

hehe man borde ju vara inspärrad

Hehe gött att se att man inte är ensam om att va lite knäpp smile ofta jag är på väg till bilen å får gå in igen å kolla så spisen är avstängd,att luckan till braskamin är stängd ordentligt mm,är väll inte dom enda konstigheterna man har för sig,dubbelkollar oxå så att ja låst dörren när jag går på skithuset smile hehe ja som du sa man borde nog va innspärrad

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
MrTobias skrev:
jag måste gå på toa innan jag går och lägger mig.. annars ligger jag i sängen me ångest ända tills jag pallrar mig till toan smile

haha samma här... även om jag går på toan bara ett litet tag innan jag får för att gå och lägga mig så måste jag gå på toan igen annars går det inte att sova, eller så ligger man vaken tills man blir pissnödig och får gå på toan sen kan man somna... knepigt

Samma här! Även fast man kanske varit på toa 15 min innan man går och lägger sig så MÅSTE man gå en gång till innan man kan somna. Om man nu får för sig att "nej men jag var ju ntss på toa" så ligger man där sen som ett fån och känner hur man nästan blir pissenödig och får likt förbannat ändå gå upp och gå på toa och det kommer fan inte mycket då alltså men man har ju varit på toa det är ju själva grejen =P

Ha ha.

I do it my way

3 722 Inlägg
20 november 2007
måste ta en öl varje morgon jag kommer hem från jobb, iskall bara slinkar ner. mmm

410 Inlägg
20 november 2007
Låsningen av bilen är riktigt jobbigt kollar alltid bilen innan jag går och känner på minst två handtag att den verkligen är låst. Sen om jag bråttom till något så måste jag oftast gå tillbaka till bilen efter ett tag för jag blir så jäkla osäker på om jag låst. den nojjan har jag för alla dörrar som ska låsas kollar alltid två gånger o rycker för att se att det är låst.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 november 2007
Digital_Kicker skrev:
måste ta en öl varje morgon jag kommer hem från jobb, iskall bara slinkar ner. mmm

Det där är väl knappt någon tvångshandling?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 november 2007
Kan kolla säkert 4-5 gånger om jag verkligen låst ytterdörren, väldigt drygt när man ska gå och lägga sig.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

911 Inlägg
20 november 2007
mjoo ! Brukar Checka så att dörrarna inte går att öppna efter att jag låst bilen ! Checkar med alla Även om jag bara öppnat min dörr smile

pic up the phone, wazzzaaa

2 283 Inlägg
20 november 2007
Min flickvän måste sätta igång alarmet typ mellan 5-10 ggr innan hon verkligen kan somna för att annars känns det som om alarmet inte kommer att ringa.

hahaha

R.I.P. Michael Jackson!

Hojmek
748 Inlägg
20 november 2007
Jag har en tvångstanke å det är att jag måste lukta på allt innan jag äter! Verkligen allt. pålägg, pizza mm mm. Folk som känner mig kollar lite snett när man har näsan i maten typ big_smile

Dr Snuggles
956 Inlägg
20 november 2007
John87 skrev:
Digital_Kicker skrev:

Det där är väl knappt någon tvångshandling?

Haha, om det nu vore det så låter det som en underbar en big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

755 Inlägg
20 november 2007
Bodegan skrev:
Jag har en tvångstanke å det är att jag måste lukta på allt innan jag äter! Verkligen allt. pålägg, pizza mm mm. Folk som känner mig kollar lite snett när man har näsan i maten typ big_smile

det gör en kille på jobbet med.. trodde han vad helt fläng i huvet först..

Hojmek
748 Inlägg
20 november 2007
good_year skrev:
Bodegan skrev:

det gör en kille på jobbet med.. trodde han vad helt fläng i huvet först..

hahaha, mjo har fått en hel del kommentarer big_smile Tror att det beror på att jag som liten var skit rädd för att få magsjuka om jag åt nått som var gammalt eller dåligt därav " lukt kontrollen " big_smile

1 171 Inlägg
20 november 2007
Bodegan skrev:

Jag har precis samma! Även det jag dricker. Jag liksom sticker ner näsan och nosar ljudlöst på allt jag ska äta. Kul att inte vara ensam, fast folk brukar inte reagera på det man är väl diskret.

Har ännu inte hänt att jag ångrat mig pga luktandet.hmm hmm...

Jag känner alltid på handtaget till bilen efter att jag har låst, ofta på någon fler dörr, fastän jag ser att låsknapparna är nere. Kollar även någon extra gång att låsknapparna är nere.

Jag brukar lyfta upp fönsterhissknapparna också ibland trots att fönstrena är upphissade.

Kollar på bilen ut genom fönstret innan jag går och lägger mig, som om den skulle ha flyttat på sig.

På tunnelbanan i stockholm måste jag trycka på dörrknapparna innan dörrarna öppnas om tanken slår mig, trots att de inte är inkopplade.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
20 november 2007
hmm, har massa tvånggrejjer.. alla händer inte varje dag men ändå! måste göra dom..

måste pissa innan ja kan sova..

kollar garagedörren till garaget 7 gånger att den e låst, står å rycker ordentligt i dörren så den inte går upp!

kan inte låsa dörrarna på bilen förren passageren/na stängt dörren/arna fasst att d går snabbare om ja gör det..

finns säkert massa mer saker, men kommer inte på dom nu tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

180 Inlägg
20 november 2007
Jag räknar alltid trappsteg, haha ingen som gör det?

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
20 november 2007
Kom på två andra jag bara MÅSTE göra annars får jag närapå ångest...

På morgonen tar jag ett stort glas juice, och MÅSTE dricka upp det på en gång utan att ställa ner glaset...

När jag ska låsa mitt skåp i plugget måste jag slå på fickorna ca 5-6gånger och verkligen höra att skåpnycklarna ligger där tongue sen låsa yikes

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Sök