3450
Sök

Era tvångshandlingar?

346 Inlägg
20 november 2007
Kolla larmet på väckarklockan 3 ggr innan jag kan sova trots att jag vet att jag ställt det.

Stänga skåpet på jobbet sedan kolla fickorna om allt e med, men allt har legat i byxorna hela dagen.   alltid Kolla så bilen är låst flera gånger när man klivit ur.

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
20 november 2007
alltid när jag åker bil så sitter jag och räknar saker som bilarna som man möter, sträcken i mitten av vägen, träd, hus och massor annat!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 november 2007
fbkarre skrev:
alltid när jag åker bil så sitter jag och räknar saker som bilarna som man möter, sträcken i mitten av vägen, träd, hus och massor annat!

Hoppas du inte gör det när du kör bara roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
20 november 2007
John87 skrev:
fbkarre skrev:

Hoppas du inte gör det när du kör bara roll

får inte köra än på några år! tongue
är bara 12:D

583 Inlägg
21 november 2007
Jag kan inte sova utan musik. Kan slockna på nån minut när jag hör musik men när ingen musik spelas kan jag vara vaken hela natten. vet inte om de är en tvångshandling dock men endå...

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

819 Inlägg
21 november 2007
Skyline_dennis skrev:
Jag kan inte sova utan musik. Kan slockna på nån minut när jag hör musik men när ingen musik spelas kan jag vara vaken hela natten. vet inte om de är en tvångshandling dock men endå...

fyfan vad läskigt jag är precis likadan!
fungerar även om teven står på.

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
andreasgustavsson skrev:
Skyline_dennis skrev:

fyfan vad läskigt jag är precis likadan!
fungerar även om teven står på.

ja kan inte somna utan att dricka ett par koppar kaffe först.. ^^

NissanMotorsport
21 november 2007
Skyline_dennis skrev:

samma här, men jag måste ha tven på istället.. haha, kan absolut inte somna om inte tven är på..

Fotograf
1 319 Inlägg
21 november 2007
Digital_Kicker skrev:
måste ta en öl varje morgon jag kommer hem från jobb, iskall bara slinkar ner. mmm

alkis varning? åker du nå bil efter jobbet å eller?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Fotograf
1 319 Inlägg
21 november 2007
det enda jag måste göra annars så får jag nervsamman brått är att köra bil. kan inte sova om jag inte kört nå bil på dagen eller nå

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

115 Inlägg
21 november 2007
vad händer om man sätter en person som har tvångstanke om att stereon måste stå på ojämn siffra brevid en som vill ha den på jämn? smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
iTact skrev:
vad händer om man sätter en person som har tvångstanke om att stereon måste stå på ojämn siffra brevid en som vill ha den på jämn? smile

Precis samma sak som händer när du ställer en liten pojke mellan två katolska präster.
De slåss till döden! cool

(den som inte förstår ironi kan gå och lägga sig)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Markolainen
21 november 2007
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag måste alltid ha volymen på antingen 5, 10, 15, 20 osv. eller på 9 eller 18, allt annat är bara förbjudet:P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 november 2007
John87 skrev:
iTact skrev:

Precis samma sak som händer när du ställer en liten pojke mellan två katolska präster.
De slåss till döden! cool

(den som inte förstår ironi kan gå och lägga sig)

Eller om man slänger en påse guldmynt mellan två judar wink

Achmed the dead terrorist FTW säger jag bara.

Fattar ni inte skämtet och klagar = Silence.   I kill you!!!

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Med.lem
3 759 Inlägg
21 november 2007
Markolainen skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag måste alltid ha volymen på antingen 5, 10, 15, 20 osv. eller på 9 eller 18, allt annat är bara förbjudet:P

haha det är en sak som mycket väl kunde ha drabbat mig..

Ne min är att när jag ätit klart en macka kan jag inte äta upp den sista lilla biten som jag håller i... känner mig bara så jävla äklad av åtanken att äta den, det är som om alla värdens sjukdommar ligger i just den biten. resten av mackan jag hållt i går bra men inte den sista.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
22 november 2007
Stereon jag oxå den måsta va på jämna nr typ 16 18 20 22 24 osv
Allt annat får det att krypa i kroppen.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

455 Inlägg
22 november 2007
alex_side skrev:
brukar alltid känna på handtaget så det verkligen är låst^^ vaaaaaarje gång

Jo samma här för om jag inte gör de så måste jag vända om och känna så de verkligen är låst tongue Sen om jag lägger ner nåt i väskan så måste jag kolla nåra ggr så de verkligen ligger där nere annars får jag panik om de sen inte finns där hahah
och varje gång jag går hemifrån så måste jag kolla så spisplattorna står på noll hmm  jag blir galen av de här yikes hahaha

OEM <3
6 957 Inlägg
22 november 2007
Ashra skrev:
Kolla larmet på väckarklockan 3 ggr innan jag kan sova trots att jag vet att jag ställt det.
.

Samma här tongue

OEM <3

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
22 november 2007
Normalt folk säger jag bara roll kul o läsa vad alla har för "problem"
Senast redigerat av Galic_Andro (22 november 2007)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Besiktningstekniker
275 Inlägg
22 november 2007
kollar alarmet på mobilen 5-6 ggr innan jag lägger mig.

Sök