2013
Sök

Hur kom DU på ditt användarnamn på Garaget.org?

OEM <3
6 957 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
hmm, vet inte om jag skrivit här förut, hur som helst så lyssnade jag galet mycket på Millencolin på 90-talet, kallade mig MillencoHlin (eftersom jag heter Ohlin i efternamn smile) på mIRC osv, dröjde inte länge innan folk började kalla mig Millen istället så det fick bli en liten ändring i namnet, det har sedan hängt kvar i ~10 år och ser ingen anledning att ändra smile

De där har ja läst innan tror ja tongue

Ganska kul å se hur folk kommer på sina namn ibland big_smile

OEM <3

bonntrimmare
655 Inlägg
15 mars 2008
mitt efternamn tongue

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
15 mars 2008
Adam - mitt namn.
Opel - som jag kör.

grundare till opel en gång i tiden hette just = AdamOpel smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Master
179 Inlägg
15 mars 2008
Jag lyssnar på deathcore smile
Men kör även på xLajnusen på andra ställen.. x:et för hardcoren jag lyssnade på, inte straight edge, och Lajnusen blir mitt efternamn om man säger det på engelska (Linusson) och skriver det på svenska.. varför det blev "sen" på slutet och inte "son" som vore logiskt vet jag inte.. hahaha

terazzi
15 mars 2008
Gammalt CS namn som stannade ^^ haha.. tycker det är unikt wink

Men hela historien börjar när man samlade på hockeykort när man va typ 10 lr yngre,ni minns säkert det? dem som är 80talister iaf wink
Jag o en polare ville göra ett eget NHL big_smile hahahaha.. o sen så tog 2 kort o bytte namn o efternamn på alla..
Hette en jan toe och den andra jens ek.. så blev det jan ek och jens toe ^^ haha.. o sen blev det en som hette bertuzzi sen så ändrade jag om det till terazzi när jag spelade CS o sen dess har det stannat  wink
Senast redigerat av terazzi (15 mars 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 mars 2008
vet inte om jag skrivit i tråden tidigare men men

jag hette ju först "volvo_glenne" eftersom jag körde en volvo epa när jag vart medlem här samt hade en volvo 740 bil upplagd här då för en massa år sedan... men eftersom jag vart volvo hatare när jag hade haft nåra volvos och hade kört volvo epor osv och sålde iväg alla volvos jag hade och köpte mig en bil jag har gillat hela livet, en ford sierra så var det ju jäääävligt pinsamt att heta volvo_glenne eftersom man vid det här laget var volvo hatare samt hade en ford så därför bytte jag namn, och eftersom jag hade så dålig fantasi och kom inte på nått roligt så fick det bli _Glenne_ smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

66 Inlägg
15 mars 2008
Jens i förnamn, född 89. man ska hålla det enkelt

Det är aldrig för sent för att att ge upp

67 Inlägg
15 mars 2008
Heter Pihl i efternamn, och har nästan alltid blivit kallad Pihlen..smile

Bildelsskruvare
255 Inlägg
15 mars 2008
Är bilgalen helt enkelt.... smile

My life, My mess

529 Inlägg
15 mars 2008
heter Johan  körde 850 innan  mixade till det = JohanMr850 fantasin flöda big_smile

Volvo fore life :)

63 Inlägg
15 mars 2008
ville ha ett enkelt namn och satt och lyssnade på Takida- Easy när jag blev medlem.. och på den vägen är det  smile

7 100 Inlägg
15 mars 2008
kolla min avtar så förstår ni tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Volvonörd
1 187 Inlägg
15 mars 2008
Jag sköter Symantecs återbetalningar i norden så på engelska blir det refund och jag la till er på slutet och The i början... Alltså The Refunder men eftersom man inte får ha mellanslag i namnet så vart det ett ord...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

15 Inlägg
15 mars 2008
Är flygintresserad och gillar Saab, så användarnamnet kommer från ett av favoritflygplanen; Saab JA37 Viggen. smile

Better than God \o/
1 883 Inlägg
15 mars 2008
Använder samma nick som jag använt sedan 1996...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Jajjemen!
1 512 Inlägg
15 mars 2008
Mor å far hade i tankarna att döpa mig till Manfred efter morsans morfar, men så blev inte fallet.. men
när polarna fick reda på detta så började dom kalla mig det, tillslut blev de Manne.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Hmm.
15 mars 2008
jag kom aldrig på något namn =/... men de var ju ett tag sen =P....

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
15 mars 2008
heter superdtm för att ja gillar fälgarna å hade dålig fantasi just vi de tillfället ja skulle skaffa ny msn... men nu heter jag det över allt typ

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
15 mars 2008
Efter som jaf e själv utan  vänner eller pare å lite av the out cast så är jag the LoneWolf ....

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Sök