Har kallat mig för Razor iaf sen åttan eller tom sjuan och det e ju ett par år sedan (gick ut gymn. -05) och var det kom ifrån det vettefasen.
mitt första nick var Little_Eagle68, det tog jag när vi skulle skaffa hotmail-addresser i skolan (låg- eller mellanstadiet) och det tog jag efter storebrorsans nick eagle, då blev ju jag lilla örnen och mellanrum funkar ju inte i en mail-addy + jag e född -86 men LE86 var taget så det blev little_eagle68 istället.
Sen har jag gått under namnet Cathulu efter det där monstret i prisoner of ice och det är även därifrån mitt klannamn kommer, TBoC = The Beasts of Cathulu.
Ett till av mina nick e The_Avatar vilket kommer från ett avsnitt av millenium där någon rubbad seriemördare kallade sig för the avatar och jag snodde även symbolen han lämnade på sina offer, den sitter på läderslidan till min hemmagjorda kniv (fast den e egentligen inte gjord hemma utan i skolan så den blir väl skolgjord eller nått
)
Ett till nick jag haft är Esab eller Esab86 och det tog jag nog när jag började gymnasiet, gick ip och vi hade ett par esab-svetsar så då blev ju det ganska självklart.
Mitt senaste nick e nog mitt battlefield 2142 namn Rax0r som jag tog för att Razor *självklart* tvunget skulle vara upptaget, då bytte jag bara ut Z:at mot x och O:et mot en nolla så funkade det. Det är ju även betydligt mer ovanligt än razor så det har blivit använt på ett par ställen/spel till nu.