Hade en bekant som kolla på min bil idag för att den ska besiktas nästa vecka och då fann han att en dämpare läckte.
Jag kan noll om sånt här och skulle vilja ha hjälp med att lista ut vad det röret som läckte hette, han sa det men jag glömde bort det på vägen hem......
Röret sitter fram till och om jag fattade rätt så sa han att det inte var stumt.. Han trode också att det var relativt billigt.. Men om jag ska kunna leta reda på sånna dämpare behöver jag ett namn. Han skulle dock kolla på sitt jobb, men jag tänkte kolla fler ställen.
Vet inte hur det ser ut, men om det är ett sånt där så lär jag ju iallafall inte vara rädd att plånboken ska bli platt igen
Tror jag skiter i det här nu. Vet ju inte hur det ska se ut kom jag på när Squadron länkade en bild. Ingen ide att jaga efter någonting jag inte vet vad det är.
Jadu, jag vet inte.. Men han skulle ju kolla vad dom kostade på hans saab. Men han trode dom var billiga. Jag tänkte mest att det kanske finns någon sånt rör som ger lite mer ljud, men tror inte det är någon ide med det. Då ska man nog byta någe annat.
Flevrör är namnet som sagt ovan. Enklast är ju att du byter hela röret. (Rör+flexrör+rör=främre rör) Köper du ett universal rör måste du kapa bort den befintliga biten och svetsa dit den nya biten. Krångliga och kräver tillgång till svets+kunskaper. Men det är fan så mycket billigare
Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket
Köper du ett universal rör måste du kapa bort den befintliga biten och svetsa dit den nya biten. Krångliga och kräver tillgång till svets+kunskaper. Men det är fan så mycket billigare tongue
Eller så köper du ett par skarvmuffar Fungerar PERFEKT