Någon annan än jag som är tidig med gran? Var och köpte en igår och så klädde vi den här hemma idag Det fick plats i min etta trots allt, folk får sluta ta altanvägen in bara men dom överlever hehe.
jag är lite old fasion av mig så de där med olika färger går helt bort! men vi brukar dock ha granen framme hela dec typ... skvimpar man i en egg nogg på kvällen och en resorb på morgonen så håller sig granen ända fram till midsommar
BadGirl_854T5 skrev:
Granen tar vio hem och pyntar dagen för julafton Men det har kommit upp julstjärnor och så det gör man ju första advent
Någon mera än mig som tycker att det är lite lustigt med rosa, svarta och röda plastgranar..? Granar ska vara gröna!
Synd om er killar nu när staken står i fönstret och kulorna hänger i granen ;P
Våran gran som vi har dekoretat på jobbet Nu mera lyser även stjärnan och näsan
ROFL!! ^^;
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag har varit ute hela dagen och letat efter en svart plastgran. Eftersom att jag har en massa djur så är en riktig gran ingen bra idé. Hittade till slut en jag gillade. Tyvärr så tuggar min ena hankatt sönder smalare sladdar så granen får klara sig utan belysning.
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd