4106
Sök

hallå blir man aldrig för gammal för raketer ossånt?

221 Inlägg
25 december 2007
Trådstartare
finns billiga raketer !!

1 311 Inlägg
25 december 2007
dom säljer ju året runt i GBG på 2 ställen så smile

men nu till nyår har jag cirka 33 kings airbombs kvar men hade la 45 st och s¨å 140 st gröna bollar och några pippraketter big_smile

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
25 december 2007
raketer is the shit big_smile
ett rör å sen stoppa i sånadär "airbombs" åså har mans ej ett raketgevär;)

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
25 december 2007
Jobbar med minröjning bland annat så ja jag har tröttnat.

Det finns inget dugg roligt med att skrämma gammalt folk och husdjur från vettet för lite fest.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

93 Inlägg
25 december 2007
Kan ju vara kul ibland, synd att folk inte kan lugna sig till nyår bara.
Katten ligger å skakar under soffan just nu så det är inte kul nu.
Senast redigerat av Mange_900 (25 december 2007)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 december 2007
jag saknar verkligen smällare hmm

Bmw osv..

757 Inlägg
25 december 2007
jag är för raketer och sånt men bara på nyår. värsta är att vissa inte kan tänka på vart dom smäller dom. bor i ett kvarter där alla husen står som i en cirkel och ljudet studsar runt här inne och det låter ashögt i lägenheterna. vissa har faktiskt djur som är rädda. sure kalla mig moraltant och så men seriöst det finns en anledning till varför det fortfarande får säljas raketer. spar det till nyår och dra av ordentliga pjäser då istället. sen att det smäller lite ur avgassytemet är en annan sak. själv så ska jag dra av en riktig pjäs på nyår

SQ
1 343 Inlägg
25 december 2007
små pang pang saker gjorde man juh i lumpen! 14kg spräng deg big_smile saaatan va de fladdrade i byxan!

Ljudnörd!

757 Inlägg
25 december 2007
"pappa släppte väder i farstun, så att putsen regnade från väggar och tak"

3 722 Inlägg
25 december 2007
farsan bränner runt 1500;-

406 Inlägg
25 december 2007
det är ju kul, men jag saknar dom farliga raketerna som thunder king och dom, brukade smälla sönder saker med dom haha

:DPlattan i mattan:D

153 Inlägg
25 december 2007
haha nej har fan inte tröttnat wink fast de blir ju inte att man smäller lika ofta nu för tiden. har liksom alltid hemma några lådor me fyrverkeri i förrådet, så det har släppt de dära att man måste gå ut o smälla hela tiden som när man var liten, men på nyår så klart man smäller av nåra riktiga saker tongue
men jag saknar dom farliga raketerna som thunder king och dom

ja det gör jag med, var liksom roligare saker förr dom sålde tongue

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
25 december 2007
Jag är 30 å det är fan roligare nu än när man var liten!
Jag och en kompis har gått över på lådor nu ist för fjuttraketer. . .

Brukar fyrverkeria i ca 25-27minuter nonstop smile

Grannen som inte gillar rakerter har from förra nyårsafton
börjat hyra en stuga och åker härifrån hehe

(Men vi skjuter bara på nyårsnatten från kl 00.00)

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!

- V8 - 4 ever . . .

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
25 december 2007
Kan vara lite irriterande med ungar som springer runt och skjuter tjutraketer hela tiden. Vilket do gör här roll Men stora rakteter och smällare gillar jag tongue Provskjuter nån eller några dagar innan sen tar man resten vid tolvslaget på nyår smile Farsan är 50+ och han gillar när det smäller med tongue
Senast redigerat av Marcus_89 (25 december 2007)

Giftig
419 Inlägg
25 december 2007
Smäller/skjuter bara nyårsafton/nyårsdagen kl.0:00, allt annat är bara respektlöst mot de som inte gillar det men en stund den natten får de tåla det tycker jag. Och så har man slutat med massa raketer å små tjafs, nu är det 4" bomber och större tårtor som gäller smile

LTJD

8 156 Inlägg
25 december 2007
Smällare är väl en sak. Men raketer? Jag gillar fina stora bombrör som kreverar i kaskader av färger. Ljudet är bara jobbigt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

136 Inlägg
25 december 2007
Har tröttnat och är 19 tongue är så jäkla jobbigt att bränna pengar på sånt,. visst nån raket kan väl va kul men sen räcker d tongue Nu lät ja säkert gött tråkig men men sån är jag! Man får tänka lite på hundarna också!

De Säger Vi Hej!

Makaronborrare
993 Inlägg
25 december 2007
Låter säkert tråkig för en del men som hundägare börjar jag bli mer och mer trött på detta smällande. Hade det bara varit på nyårsafton så hade jag inte brytt mig så mycket för då kan man skaffa lugnande till vovven. Men nu smäller snorungarna till och från mellan jul och trettonhelgen och det stör mig för dom flesta lär ju veta hur många djur och människor som inte gillar det. Respektlöst! Dagens pensionärs predikan från mig tongue

Gödseldräng
4 529 Inlägg
25 december 2007
det är jävligt roligt dock lite väl dyrt om man vill att det ska smälla mycke
så därför tillverkar man eget tongue

3 059 Inlägg
25 december 2007
Tröttnat så in i vassen.. Har förvisso aldrig fattat meningen med att lägga ett par hundra på nått som bara säger pang ?? Totalt meningslöst.
Raketer är ju förvisso fina att se på men inte heller där ser jag nått nöja att lägga en hel del stålar på nått man bara ska tända på och sen lyser den upp ett par sekunder.
Håller mig till att se på när andra skjuter upp sina raketer.

Sök