Gör en intresse koll på min volvo 244 med 14600mil på mätaren väldigt välvårdad bilderna får tala får dom själva. gå in på profilen och kolla, bes o skattad året ut sommar o vinter däck väldigt fina som resten av bilen. allt funkar som det ska inga fel finns på denna bil. bytes mot nyare bil. kom med förslag gärna på pm.
4 st 15" basar t1 audio bytes mot andra 15" på max 500 rms krav 2x2 ohms spolar på ca 500rms/st. har även 3 BRUTALA steg som ja vill byta mot likvärdiga steg 1:dragster daa2201 (9800kr nytt) 2:pioneer prs410 (ca 7000kr nytt) 3:pioneer prs210 (ca 5000kr nytt). har även en ''låda'' med 32 st 4" högtalare spelar sinnessjukt högt och 12 st 6,5" som ja vill byta mot kanske 8 st hyfsade 6,5" kitt skicka pm om ngt e intressant
basar mot basar steg mot steg högtalare mot högtalare osv
Söker inner dörsidor i fint skick till volvo 745/945a 91 till 98 årsmodell. i svart. min dörrsida höger bak gick söndet igår och skulle vilja få tag på en ny som är hel och som siter fast ordentligt. sökert eventuellt en höger fram som också är i fint skick men bara skicka Pm om vad ni har. är även sugen på andra saker som till hör 700/900 serien. men hör av er
http://www.garaget.org/?car=248551&image=2339033 som bytes mot något skoj kom med förslag. kan även tänka mig att sälja dom om någon skulle vara sugen på att köpa men som sagt skriv vad ni har att byta emot
Projektor benq 622c med ca 3100 timmar kvar Delar från saab 9000 cs -95 Blå framskärm vänster (-95) Växellåda Automat (till kortmotorn) blinkers Gula (cs) Lamell och tryckplatta (till långmotorn) Tändkassett T5 Tändkassett T7 Luftfilter till saab 9000 nytt Någon typ av toning till bakruta saab 9000 cs i tjock plast (gul) sätts innanför listerna runt bakluckan Suzuki Swift 1.3 Gti Motor med lamell och tryckplatta Suzuki swift kyl Suzuki swift gti Motorhuv (röd) Suzuki swift gti kofångare med extraljus(röd) Saab 9-5 Bagagelucka (sedan, svart) Bakdörrar 9-5 (svart) Avgassystem 9-5 aero med katt Saab 9-5 2.0T motor (turboras) Baklampor 9-5 (sedan) Kofångare 9-5 bak med backsensorer (svart) Volvo 240 DL -79 obes.
Har tänkt på en sak är det någonsin någon som lyckats byta grejer här igenom?
jodå det är det. jag är en av dom.
Men man ska inte vara så ivrig. vänta ett par dagar så folk hinner läsa allt du skriver. idag kanske bara 2 pers har kollat o i morgon kanske 2000 pers har kollat ja du förstår säkert .
O ibland harman tur o ibland har man något eftertraktat.