24 januari 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Jaha, så fick någon ju skryta om sina "bravader".
Sliter man ner någon på marken och sparkar, kvittar om det är en lätt eller hård spark.. ja då har man sjunkit till en lika låg nivå. O sen kalla folk fega råttor med mera när man själv är den fegaste råttan av alla fegisar o sparkar på liggande folk.. Ja då ska man inte sitta o försöka va tuff.
Klart som korvspat du handla i korvaludan den kvällen att dom lägger ner en sån grej att pilla i annans mat när dom har ett värre brott att lägga tid på.. folk som sprkar på dom som ligger.
Om han va så liten som du säger, och du e så jädra stor.. hade du ju bara kunnat putta väck han.
O till råga på allt va ni ju enligt artikeln två som banka på en i korvkön, snacka om kyckling o inte våga ta hand om sina egna problem..
Killen är ungefär lika stor som mig och lika gammal 25år, glömde kanske nämna att han hade
7 vänner med sig som baras stod och titta på när hans kompis åkte ner i backen.
Det var jag och en till, och min kompis stod bara i närheten då jag sa åt honom att se till att inte dom andra 7 flyger på mig när jag tar deras vän.
Sen om det är fegt att ge sig 2 mot 7, ja då är vi nog fega.
Ps. Och hade jag velat skrytit så hade jag tagit upp betydligt grövre grejer här.
Fan va cool jag låter ibland :-S och jag älskar alla dessa moralkärringar som bara skulle glatt boka fram fika med bröd om nån gjort något mot dom, eller deras älskade.
Senast redigerat av Hammarslag (24 januari 2008)
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed