Så man kan alltså testa med att montera en hybrid ventil och sen se hur tomgången uppför sig?
CE lampan kommer nästan med alla säkerhet att tändas om du provar, T7 ska man inte använda någon dump som släpper luften på något annat ställe än i röret mellan LMM och inloppet i turbon.
Om det tvunget är så viktigt kan jag tipsa om att det finns en dump som är framtagen för att fungera på en T7 bil. I denna är fjädertrycket exakt rätt och den skall INTE förväxlas med liknande modeller som andra firmor säljer, beskrivning;
Kolvdumpventil, som även kan agera sekventiellt. Den är framtagen för bilar med Trionic 7 styrsystem Dvs alla Saab 9-5 (ej Aero) och vissa 9-3 (ej Aero) 00-
CE lampan kommer nästan med alla säkerhet att tändas om du provar, T7 ska man inte använda någon dump som släpper luften på något annat ställe än i röret mellan LMM och inloppet i turbon.
Om det tvunget är så viktigt kan jag tipsa om att det finns en dump som är framtagen för att fungera på en T7 bil. I denna är fjädertrycket exakt rätt och den skall INTE förväxlas med liknande modeller som andra firmor säljer, beskrivning;
Kolvdumpventil, som även kan agera sekventiellt. Den är framtagen för bilar med Trionic 7 styrsystem Dvs alla Saab 9-5 (ej Aero) och vissa 9-3 (ej Aero) 00-
Om man har aero motorn får man alltså köra med cirkulerande?
De e ju återcirkulerande original, så de e väl att satsa på. Orignalet är väldigt bra, Maptun har en Forge dump som är bra oxå. Ja åker original, de funkar bäst av de ja provat!