3883
Sök

hur kan man ladda ner filmer från youtube ?

Avstängd
61 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
hur kan man ladda ner filmer från youtube ?  ?

2 079 Inlägg
6 februari 2008

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 februari 2008

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 353 Inlägg
6 februari 2008
Annars så går det om man kör med firefox istället för Explorer., går att ladda hem direkt ifrån youtube då smile
Senast redigerat av Batta (6 februari 2008)

There's no replacement for displacement

142 Inlägg
6 februari 2008
Batta skrev:
Annars så går det om man kör med firefox istället för Explorer., går att ladda hem direkt ifrån youtube då smile

Hur laddar man ned filmerna från youtube när man använder firefox då?smile MVH

Gooo Wide =)

Autonom
7 februari 2008
Genom ett program, t ex YouTube Downloader

Kontot inaktivt
104 Inlägg
7 februari 2008
I Firefox lägger man in tillägget UnPlug, så kan man via den modulen välja att tanka ner filmer från "låsta" filmsidor.

Mvh/ Adde

583 Inlägg
7 februari 2008
Det finns många olika sätt. Jag ska ta upp 3st lätta här.

1. Den här brukar jag köra på för att få bra kvalite och ett bättre format på filmen. Jag annvänder ett program för att spela in, (jag kör real player men de ska gå med VLC också.) Jag rippar filmen själv kan man säga. Man får lite bättre kvalite men den tar också lite mer plats.

2. Du tankar den från en sida, tex get2pc.com, downloadyoutubevideos.com m.m.

3. Du annvänder tillägg i firefox för att tanka filmen. Problemet jag anser med det är att man vet aldrig om tillägget är säkert för din dator. Det kan lika gärna också vara spyware, eller att de tankar spyware.

Dom tre enkla sakerna kan du använda dig av för att gå till den där hemsidan med en liten textruta där du kan söka på saker du vill veta(google).

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Garaget Video Crew
842 Inlägg
7 februari 2008

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
7 februari 2008
Skyline_dennis skrev:
1. Den här brukar jag köra på för att få bra kvalite och ett bättre format på filmen. Jag annvänder ett program för att spela in, (jag kör real player men de ska gå med VLC också.) Jag rippar filmen själv kan man säga. Man får lite bättre kvalite men den tar också lite mer plats.

Det kan ju inte direkt bli bättre kvalité än om man tankar själva filen direkt från youtube. Men mer plats tar det säkert. Men kvalitén kan ju iaf inte bli bättre än vad den redan är.
Och för övrigt är real player en ganska vidrig spelare.

Whine whine!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
7 februari 2008
Urkas skrev:
Skyline_dennis skrev:

Det kan ju inte direkt bli bättre kvalité än om man tankar själva filen direkt från youtube. Men mer plats tar det säkert. Men kvalitén kan ju iaf inte bli bättre än vad den redan är.
Och för övrigt är real player en ganska vidrig spelare.

+1 som dom säger.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök