fan va fin den va ! kärlek ! är infinity amerikansk toyota eller vad är det för märke?
infinity "är för" nissan typ som lexus för toyota
Ah det är då Nissan "premium" bilar lite finare
från wikipedia : Infiniti is the luxury car division of Japanese automaker Nissan Motor Co., Ltd. The Infiniti brand was introduced in the United States in 1989. Competitors Audi and BMW iNFINITI IS "Japanese BMW,"
Vart köper man en INFINITI ESSENCE ? Måste man åka till Usa och privat importera? Vet nån priser ? förjävla snygg bil och säkert grym kvalite , inte plastigt osv ?
Alltså, läst tråden och till en början tyckte jag synd om dig, du måste ju ha varit tappad några gånger som barn. Men desto mer jag läste så insåg jag att dina päron inte tappade dig dom måste bokstavligen hållt i dina ben och dunkat dig i en vägg eller nått. Du har inte många rätt i skallen. Inte pga dina åsikter dom får du ha bäst du vill men vilken dryg och självgod jävel. Kan lova att du har ett underbetalt jobb som du avskyr och kan vara någon på garaget.org som du aldrig kommer bli. Inte nog med det så är du ju knappt läskunnig. Du är ÄR mannen som filip och fredrik glömde!
Topic: Tycker supra MKIV är något av det vackraste, vilka former, vilken motor!!
från wikipedia : Infiniti is the luxury car division of Japanese automaker Nissan Motor Co., Ltd. The Infiniti brand was introduced in the United States in 1989. Competitors Audi and BMW iNFINITI IS "Japanese BMW,"
Vart köper man en INFINITI ESSENCE ? Måste man åka till Usa och privat importera? Vet nån priser ? förjävla snygg bil och säkert grym kvalite , inte plastigt osv ?
Alltså, läst tråden och till en början tyckte jag synd om dig, du måste ju ha varit tappad några gånger som barn. Men desto mer jag läste så insåg jag att dina päron inte tappade dig dom måste bokstavligen hållt i dina ben och dunkat dig i en vägg eller nått. Du har inte många rätt i skallen. Inte pga dina åsikter dom får du ha bäst du vill men vilken dryg och självgod jävel. Kan lova att du har ett underbetalt jobb som du avskyr och kan vara någon på garaget.org som du aldrig kommer bli. Inte nog med det så är du ju knappt läskunnig. Du är ÄR mannen som filip och fredrik glömde!
Topic: Tycker supra MKIV är något av det vackraste, vilka former, vilken motor!!
haha längesen jag skrattade såhär mkt... men tyvärr får du nog en varning för detta men många skrattade nog:P
AutoCare skrev:
terazzi skrev:
hahaha lite kul ^^ va det inte du som sa du tyckte den gamla eclipsen va snyggare än en skyline? Den nissan du snackar om ÄR en skyline R34 GTR den e fan exklusiv, du får ren prestanda som med lite trim får alla tyska lyxåk och inte se annat än dess bakljus e ju så nästan oavsett japs bil som man matar på lite mums i
När jag åkte till japmeet så jag en CRX turbo dra en lambo ganska pinsamt för lambo ägaren..
Jag hade då garvat åt dig med lambon, bara sagt väkommen till en bana . Eller välkommen till en helbilsgodkänd besiktning med din lilla hem trimmad vad du nu kalla den CRX? redan det låter så oseriöst. Hade du råkat krocka med mig så hade du fått allvarliga problem i rätten ! Din bil suger för den är helt olaglig hemma trimmad skit japs skrot ! Snacka inte om lambos med en äcklig Honda är du vänlig! Man ska leva här och nu. Inte i en drömvärld med hemma trimmade skit åk ! Folk med riktiga möjligheter köper en lamborghini. Dom kör inte hemma trimmat skit med stulna bildelar olagligt !
http://www.youtube.com/watch?v=8AMIoQUCEvY här kör dom evo ix vs Lambo och evon vinner båda är helt orginal och det är på bana. skulle vara missnöjd ifall jag precis köpt lamorghinin...
kan inte mer än hålla med föregående talare. supran är helt underbar. sjukt vacker utvändigt och vad kan man inte göra med en 2jz gte. sen kan jag ju bara hålla med om trollet också. om du nu har så mycket pengar så tycker jag du kan lägga dom på nån kurs där du får lära dig lite vett. för vad jag tycker det verkar som så är du en snubbe med så mycket pengar så det har stigit dig åt huvudet.
Senast redigerat av -Tonkan- (11 mars 2009)
Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR