Ser riktigt bra ut! Du gör ett strålande jobb! En liten fråga. Har du provat att köra med Standox mörkgråa füller? Jag personligen tycker den är mycket bättre. Ser mycket bättre då man slipar så att allt blir jämt å inga "porer" blir kvar. Antar att du som många andra sprayar på tunt med svartfärg innan slipandet börjar för att kunna se lättare. Sådant behövs inte på den mörkgråa füller:n.
Det är då inga problem att köra med så stora spacers. jag själv kör med 25mm fram och 70mm bak på min egen bil. Körde 2500mil med min bil i sommras utan att behöva byta.
evilaudio skrev:
Adrian-Styling skrev:
hämtade dessa idag, lagom eller? tråkigt bara när dessa är måttade efter dom fälgarna som blev stulna och inte den blekaste aning vad det var för ET och bredd på dom, blää
Nice Adrian, blir det lack imorgon eller väntar du till måndag
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Så nu kan jag äntligen skriva, tangentbordet hade pajjat på nyårsdagen här kommer dagens bilder, tog lite tid att rensa alla dörrar från rutor, lister, jävla clips nu har jag ont i naglarna
men nu är tamefan allt grundat.
frågan är om jag lägger lacken imorgon eller inte, får se.
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"