1944
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

1 892 Inlägg
5 februari 2009
#1381
Vart är du Adrian???
Vill ha uppdateringar!!  mvh/Mats


rakäre
1 275 Inlägg
5 februari 2009
#1382
Come On Big Boy , Where Are You ?

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

25 Inlägg
5 februari 2009
#1383
sjukt fin saaben blev.. om man endå hade kunnat. elr lagt tid på lära sig bli lika duktig som du hade varit. sjukt.. .. sjukt fina bilar du byggt..


1 270 Inlägg
8 februari 2009
#1384
vrf händer det inge här längre?sad


4 299 Inlägg
8 februari 2009
#1385
Antingen så vill han väl inte visa mer innan bilen ska visas på utställningar...

Eller så är de det jag tror mer på som är fullt förståeligt. Att han tröttnat på allt skitsnack som varit i tråden, skulle också tröttnat och slutat uppdatera då...

//Jacob


Avstängd
914 Inlägg
9 februari 2009
#1386
Du är grym. Så är det bara.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
514 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
#1388
Jag är här men har varit lite deppig på sista tiden, här försöker man utveckla företaget så jag får ännu bättre resultat på mina saker och då får man istället en kniv i ryggen av swedbank.

Om Saaben då
Bilen är ca 60% färdig
inredningen har rivits helt och hållet, så där blir det inga mer bilder innan elmia
måste ju ha lite överraskningar.

Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody
Senast redigerat av Adrian-Styling (17 februari 2009)


392 Inlägg
10 februari 2009
#1389
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

514 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
#1390
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
inte vad jag vet
Senast redigerat av Adrian-Styling (17 februari 2009)


Medlem 34530
908 Inlägg
10 februari 2009
#1391
Adrian-Styling skrev:
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Vill man ha saker bra gjorda gäller det ju att lämna till proffs wink

Hoppas det löser sig med banken, annars borde det väl gå att byta bank. (kom heller aldrig överens med Swedbank i Vetlanda)

lycka till nu Adrian och håll oss inte på sträckbänken allt för länge innan du visar bilderna smile

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
10 februari 2009
#1392
finns fler banker, trogen är det sista man ska vara banker så bara att åka runt och prata med alla även de mindre bankerna.


392 Inlägg
10 februari 2009
#1393
Adrian-Styling skrev:
Orange_Dragon skrev:
Oj, va spännande. Nu vill vi ju veta mer wink
Kommer ni bygga ihop??
knappast, kunden lämnade in bilen där för widebodymontering, missnöjd och då kommer jag in i bilden big_smile
Hehe okay. Bara mata på med bilder nu cool
Riktigt grymma jobb du gör!

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

111 Inlägg
10 februari 2009
#1394
Adrian-Styling skrev:
Jag är här men har varit lite deppig på sista tiden, här försöker man utveckla företaget så jag får ännu bättre resultat på mina saker och då får man istället en kniv i ryggen av swedbank.

Om Saaben då
Bilen är ca 60% färdig
inredningen har rivits helt och hållet, så där blir det inga mer bilder innan elmia
måste ju ha lite överraskningar.

Så istället får ni njuta av nästa bygge

Honda CRX Widebody "Kooz edition"
Tyvärr så är Swedbank så. Hade själv dom men bytte till Handelsbanken. Där är det inga problem alls att låna pengar. Speciellt inte om man ska investera i ett redan väl fungerande företag. Hör dig runt med andra banker och skit i Swedbank för dom är dum i huvet.

Jäklar va du ligger i! Ska bli minst lika spännande att följa CRX-bygget som det har varit att följa detta bygge. Längtar tills du har tid över för Corrado:n igen big_smile

Anders Karlsson

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
10 februari 2009
#1395
swedbank  är för privatpersoner, ska man ha en bra bank för företgagare gäller det handels banken eller resusrsbanken big_smile, lycka till med nästa bild adrian big_smile


1 892 Inlägg
10 februari 2009
#1396
Fan vad skönt du är tillbaka Adrian!!
Deppa inte för  swedabnks skull, gör som de andra råder digdig,  börja gå runt till banker och förbered dig väl med din presentation av företaget,
Komemr bli spännande detta tongue  Mvh/Mats


603 Inlägg
10 februari 2009
#1397
Ta med en dator till banken och visa den här tråden så lär det ju inte vara några problem tongue
Senast redigerat av polomononen (10 februari 2009)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
10 februari 2009
#1398
har handelsbanken via firman, klart bättre o ha att göra med än swedbank som jag har privat... blir att byta när det är dags att fixa huslån (när jag o tjejen hittat ett vettigt hur med garage eller möjlighet att bygga ett smile )


514 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
#1399
idag fick jag ett samtal, de ville ha med bilen på elmia och frågade om jag var intresserad.

fick fundera ett tag och tills slut sa jag ja smile

ELMIA here I come!


Xenoholic
2 559 Inlägg
14 februari 2009
#1400
Adrian-Styling skrev:
idag fick jag ett samtal, de ville ha med bilen på elmia och frågade om jag var intresserad.

fick fundera ett tag och tills slut sa jag ja smile

ELMIA here I come!
Grattis, har bara läst om folk som har fått mail om att dom inte kommit med i dag annars.
Då får man ju äntligen se mästerverket på riktigt nu. big_smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D


Sök