Jopp ballt med rak sexa dock så kör jag v8 men men har ju inte cheva iallafall har trimmat nog med såna så nu blir det ford smallblocks tur he he lycka till med bygget kommer nog ner om ca 1 månad skulle jag tro då vill jag se lite resultat he he
Jopp ballt med rak sexa dock så kör jag v8 men men har ju inte cheva iallafall har trimmat nog med såna så nu blir det ford smallblocks tur he he lycka till med bygget kommer nog ner om ca 1 månad skulle jag tro då vill jag se lite resultat he he
HEHE Jag lovar att du ska få se resultat som sagt då har jag nog fått mina framskärmar å huv. Jag har nog också flyttat b-stolpen .
Baca, hänka ner en Supra sexa i jänken, med tillhörande låda, så har du en sleaper utöver det vanliga. Fin Ford i övrigt.
HAHA det hade faktiskt vart nått, om jag ska vara ärlig så har man gått å funderat på en RB25 men det e så jävla jobbigt å få igenom den på besiktningen.
HEHE Jag lovar att du ska få se resultat som sagt då har jag nog fått mina framskärmar å huv. Jag har nog också flyttat b-stolpen .
Jag har en tvådörrars 68a. Roligt att se en till. Det finns inte så många. Tänkte tipsa om fordsix.com, men dem känner du tydligen redan till. Skulle gärna ta en titt på alutoppen om man får? Undrar lite hur du tänker göra med drivlinan, förutom motor och låda? Bakaxeln är inte det mest stabila.
Jag har en tvådörrars 68a. Roligt att se en till. Det finns inte så många. Tänkte tipsa om fordsix.com, men dem känner du tydligen redan till. Skulle gärna ta en titt på alutoppen om man får? Undrar lite hur du tänker göra med drivlinan, förutom motor och låda? Bakaxeln är inte det mest stabila.
Fordsix känner jag till men tack ändå. Toppen är inte köpt ännu då jag fick reda på att det finns ett företag i Finland som också saluför dom men jag vet inte vad det företaget heter (hur kul e den då??) Bakaxeln tror jag nog skulle stå pall för minst för 300 och 550 i nm. Då man ser på vissa byggen från Sydamerika som har orginal bak och och har en bra bit över 300. Det jag är mest orolig för är e hur den kommer bete sig på vägen då viktfördelningen kommer ligga på 85/25. Kommer nog släppa lättare än Ericks skyline på blankslitna däck i regn.
Fordsix känner jag till men tack ändå. Toppen är inte köpt ännu då jag fick reda på att det finns ett företag i Finland som också saluför dom men jag vet inte vad det företaget heter (hur kul e den då??) Bakaxeln tror jag nog skulle stå pall för minst för 300 och 550 i nm. Då man ser på vissa byggen från Sydamerika som har orginal bak och och har en bra bit över 300. Det jag är mest orolig för är e hur den kommer bete sig på vägen då viktfördelningen kommer ligga på 85/25. Kommer nog släppa lättare än Ericks skyline på blankslitna däck i regn.
Vet precis vad du menar med viktfördelningen he he min motor är lite bakåtflyttat samt nersänkt lite sen har jag gjutit 2 vikter som jag bultat runt bakaxeln för att få mer vikt på just den funkar rätt så hyffsat men klistrad bana är det som gäller för att kunna ge fullt.....jag har med hört talas om företaget i finland har hållt på å luskat lite men återkommer om jag hittar namnet. angående bakaxeln så förmodligen håller den men vill du va helt säker så är en ford 9" aldrig fel finns så mycket möjligheter då + att den passar rakt på samma upphängningar osv om du tar från mustangen själv så letar jag för tillfället efter kärra å bil med dragkrok tills jag kommer ner så får jag väl se vad du har för saker inte omöjligt att jag släpar med mig mer hemmåt.... ha det gött
Fy fan vad det står still just nu. ingen inspiration, pengarna tryter, tanten förbannad, katten bortsprungen..
Inspiration; jag har ju försökt ringa dej idag för att gapa lite på dej så du får den åter.. cash har vi alla problem att få fram, tanten skickar vi dit min så kan dom snacka smink och barbiedockor lite och katt har du fan ingen