3706
Sök

20-års present av flickvännen?

375 Inlägg
5 mars 2008
Hehe jo det kan man ju förstå kanske. Kalendern kanske lätt "får ben" om du skulle bli dumpad tongue

533 Inlägg
5 mars 2008
Finns det ingenting du behöver till din bil?

För övrigt tycker jag det är jäkligt trist att behöva fråga folk vad dom önskar sig, bättre att komma på något själv. Min kille har under födelsedagar och julaftonar under årens gång fått bland annat en digitalkamera, hemmabio system och hela seinfeld boxen (66 skivor eller vad det nu var). Inget av detta har han önskat sig, men fått ändå.

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

DFFL
9 020 Inlägg
5 mars 2008
Kom igen, vem fan vill ha wunderbaumgranar och sånt skit?

Och ifall du inte vet vad du vill ha så säg: "Dig"
Det brukar gå hem...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 mars 2008
FireTraXX skrev:
Och ifall du inte vet vad du vill ha så säg: "Dig"
Det brukar gå hem...

Eller en sensuell dans. Billigt och bra smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Klyphuggare
328 Inlägg
5 mars 2008
En rulle snus! Och kom inte och säg att du inte snusar för det går ju att börja.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

410 Inlägg
5 mars 2008
eller så säger du åt henne att hon borde känna dig tillräckligt bra för att hon ska veta vad hon borde ge dig. Då kan hon inte kontra utan måste komma på något själv. Det är ju inget kul att skriva en önskelista och veta vad du ska få förstör halva glädjen med att få något.

The Vikingrocker
53 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
laika skrev:
eller så säger du åt henne att hon borde känna dig tillräckligt bra för att hon ska veta vad hon borde ge dig. Då kan hon inte kontra utan måste komma på något själv. Det är ju inget kul att skriva en önskelista och veta vad du ska få förstör halva glädjen med att få något.

Nej känner likadant, tyckte att hon kunde komma på något, hon tyckte vi skulle åka in till stan å gå runt i affärer så skulle jag få välja present, men är ju roligare om hon överraskar mig.

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)

410 Inlägg
5 mars 2008
Patte_88 skrev:
laika skrev:

Nej känner likadant, tyckte att hon kunde komma på något, hon tyckte vi skulle åka in till stan å gå runt i affärer så skulle jag få välja present, men är ju roligare om hon överraskar mig.

tokvägra, förra veckan så fyllde en tjejkompis till mig år och hon vägrade verkligen säga något och motiverade med att jag ska veta vad jag borde köpa till henne. Så då blev jag verkligen tvungen att komma på nått och dagen innan hon fyllde år så kom jag på en present som var originell och speciell till henne. Så tokvägra bara så kommer du se att din flickvän kommer komma på nått jättebra. Dessutom är det också roligare att ge presenten för henne.

8 156 Inlägg
5 mars 2008
Jag ska minsann skriva en stor lista till mina nära och kära. Så att dom har lite att välja på.
Sen kan dom ju komma på något eget också? Men att bara ge förslag på 2-3 grejer känns lite meningslöst. Då blir det ju inget att se fram emot.

Jag önskar mig delar till dator för att få den tyst, kanske en hårddisk till och en 24" tft-skärm, bildelar,
lite inredningsgrejer, typ soffa, tavlor. Skulle behöva förlänga min halskedja (pansarlänk) lite.
Ett par hantlar skulle inte sitta fel heller. Sen finns ju en digital systemkamera på min önskelista också.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Kung
191 Inlägg
6 mars 2008
Hammarslag skrev:
Bästa av allt som inge nav dom andra skitgrisarna/bönderna kunde komma på ovan.

http://www.vuxen.se/cloneawilly-kit-p-2491.html

Dvs du gjuter av din egen *** o gör en dildo av den o ger, har gett bort ett sånt kit mycket uppskattande för både killar o tjejer smile (ifall man nu inte snittar på 12cm)

Jag och en kompis köpte en sådan självlysande till en tjejkompis, hon blev überglad och dom har tydligen gjutit av hennes pojkväns "manick" men vi har inte fått se resultatet än wink

EinarL lämnar ALDRIG ngt åt slumpen!
77 Inlägg
6 mars 2008
be henne om lite jufsjufs wink Du e ju ung, passa på föfan innan bruden blir som min kärring, torr och gnällig.
Eller en platta bärs.

MVH Einar Larsson

Ifrågasätt ALDRIG EinarL!
P.S ngt SBP finns ej!!! www.bilprovningen.se D.S

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 mars 2008
FireTraXX skrev:
Kom igen, vem fan vill ha wunderbaumgranar och sånt skit?

Ta inte allt så ordagrant wink Vad jag menade med det hela va, tänk själv smile
//Johannes

Rock'n Roll

Tomten
1 065 Inlägg
6 mars 2008
mobil?
en mysig resa?
kläder för den som hatar att köpa sånt själv
finns mycket att välja på

The Vikingrocker
53 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
EinarL skrev:
be henne om lite jufsjufs wink Du e ju ung, passa på föfan innan bruden blir som min kärring, torr och gnällig.
Eller en platta bärs.

MVH Einar Larsson

Be om, haha behövs knappast än kan jag säga big_smile
Ska ner te tyskland den 14:e nu när man blivit 20 å bygga upp ett lager så bärs kommer jag ha i uppsjö!

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)

Leg. Spådam
816 Inlägg
6 mars 2008
Bästa presenten en man kan få av sin kvinna:
INGEN MENS PÅ ETT ÅR!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

20 Inlägg
6 mars 2008
haha ja nu får du ju förslag!! Grattis på dig!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
6 mars 2008
EinarL skrev:
Eller en platta bärs.

MVH Einar Larsson

torr och gnällig, Hahahah tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

The Vikingrocker
53 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Berga_mi16 skrev:
haha ja nu får du ju förslag!! Grattis på dig!

Jättebra sida att dela med sig av diverse privata problem på tongue Tackar tackar!

533 Inlägg
20 mars 2008
Patte_88: får man fråga vad du tillslut fick av din flickvän? smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

252 Inlägg
20 mars 2008
Skruvdragare, sticksåg, tigersåg planslip, hylsnyckelsats, polygrip, domkraft, pallbockar, nätverkskabel, usb minne, förlängningskabel, utebelysning, solceller, rörelsevakt, högtryckstvätt, kupevärmare, startgas, Joltcola, pizzatalrikar eller glas med namngravyr. är det ingen här som har lite fantasi? 8-)

Jag köpte en skruvdragare för 149kr till min flicka när vart ihop i tre månader. Nu har vi vart ihop i fyra år och flyttat totalt tre gånger och jösses va hyllor och tavlor vi moterat med den!

//Janne

Sök