1880
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Chaffis
285 Inlägg
15 mars 2008
Problem med väder? det har vart soligt hela dan i gbg och det kommer nog vara helt oki till kvällen. ses om 1 timme

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

sjöman
27 Inlägg
15 mars 2008
Skön stämning ikväll! Lite synd att man tappade bort er andra i karavanen påväg från Götaplatsen dock! smile Men men.. sugen på att se filmen sen! Kommer den att postas här i tråden eller?

1 396 Inlägg
15 mars 2008
Härlig träff! smile Började med en flygande besiktning med nedslag på: Ingen regskylt fram, ingen varningstriangel och röda positionsljus smile

Väntar på bilder och film nu smile smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

332 Inlägg
15 mars 2008
Mycker trevlig kväll synd bara att vi följde fel bil så vi kom lite fel;) men vi hittade till slut... vem hade den röda bmw:n (e30) tror jag med avgasrör som hängde i backen??

Svetsare
24 Inlägg
15 mars 2008
NiclasT skrev:
Härlig träff! smile Började med en flygande besiktning med nedslag på: Ingen regskylt fram, ingen varningstriangel och röda positionsljus smile

aa, du hade lite oflyt där, sånt man får räkna med tyvärr, men träffen var trevlig..

Yrkesförare
1 267 Inlägg
15 mars 2008
joar skrev:
Skön stämning ikväll! Lite synd att man tappade bort er andra i karavanen påväg från Götaplatsen dock! smile Men men.. sugen på att se filmen sen! Kommer den att postas här i tråden eller?

Japp,ja tror att dom kommer att lägga upp dom här sedan big_smile
PS: Skulle ni kunna skicka den filmen till mig sen också roll Här får ni min msn: nicke_34@hotmail.com.
MVH//Niklas

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

24 Inlägg
15 mars 2008
Jälva kul träff smile kul med mkt folk denna gången smile

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
15 mars 2008
Andreasson skrev:
NiclasT skrev:

aa, du hade lite oflyt där, sånt man får räkna med tyvärr, men träffen var trevlig..

Då hade vi ju lte mer flyt när man tydligen "råkade" vända mitt framför grisarna...

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

874 Inlägg
15 mars 2008
gött e d gubbar å gummor, en härlig kväll börjar lida mot sitt slut ^^

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
15 mars 2008
Hallå folket ...

Riktigt kul träff speciellt med så mycket folk o bilar smile
Synd om mig bara som fick åka hem efter götaplatsen sad
Hörde det va lite rörigt på det sista som hände, det skall bli bättre nästa gång smile

Så Severin vad va det för roligt du hade på g med film o så ??

Ha det gott alla folks..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
15 mars 2008
Det var kul att se lite bilar rulla faktiskt, synd på oflyt med rödljus mellan Swedish Match och Götaplatsen, så att karavanen upplöstes en del.
Tog några bilder. (Gick med kamera på stativ). Går igenom och lägger upp så småningom. wink

//Edge

Yrkesförare
1 267 Inlägg
15 mars 2008
Edge83 skrev:
Det var kul att se lite bilar rulla faktiskt, synd på oflyt med rödljus mellan Swedish Match och Götaplatsen, så att karavanen upplöstes en del.
Tog några bilder. (Gick med kamera på stativ). Går igenom och lägger upp så småningom. wink

Samma här...ska gå igenom bilderna imon som jag tog big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 mars 2008
Får väl ansluta mig till skaran som säger "ska gå igenom bilderna".. För jag tar det imorrn.. Har både bilder och film som ska redigeras och kollar igenom. Hälften har ju hypersonica och liy filmat big_smile Men slänger väl upp det här så småningom, men i min takt kan det ta några dar! wink

Haha, är nån, nämner inga namn roll, fortfarande helnöjd över att han drog saaben? big_smile
Senast redigerat av Edil_ (15 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
måste säga att allt började hur bra som hällst.. tappade bort några bilar på vägen till gbg.. men de hittade sen...
Mycket bra ös vid SM.. lika så på Götaplatsen.,..
Men effter de så ballade totalt ur känns de som.. först till nån sträcka i skogen.. Började helt okej.. men skutade i total katastrof värkade som..
Avblåst pga???.. mm.. precis.. På grund av vadå???
För att den som stog i starten inte kunde komunicera eller vad? :S fattar inte.. men men..
sen iväg till Partille.. Gick mycket bra, kul stämning och alla viste sin plats i värksamheten.. Mvg++

Men men.. jag är nöjd iallafall.. Kunde blivigt bättre,, men i helhet så var de bara guld smile
Ser fram emot träffen här i Borås om 2 veckor smile
Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

242 Inlägg
16 mars 2008
HyperSonica skrev:

Tror inte han hade hög volym på walkien... för jag nästan skrek så wink... Sen så var vägen aldeles för mörk och smal... så ett rådjur som tittat fram hade inte vart specc kul va? wink... vi tappade ca 30 bilar till rollsbo (Partille)... tyvärr annars hade de nog varit jävligt fett!

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
16 mars 2008
GiGanT skrev:
HyperSonica skrev:

Tror inte han hade hög volym på walkien... för jag nästan skrek så wink... Sen så var vägen aldeles för mörk och smal... så ett rådjur som tittat fram hade inte vart specc kul va? wink... vi tappade ca 30 bilar till rollsbo (Partille)... tyvärr annars hade de nog varit jävligt fett!

Rollsbo???   Ligger inte det i kungälv wink

Brodalen=Partille he he..

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

70 Inlägg
16 mars 2008
Här kommer tre bilder...! Håll till godo! big_smile
Trevligt va det måste jag säga.....

http://www.garaget.org/gallery/archive/13353/281385_io0e87.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/13353/281390_6596m4.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/13353/281393_kjfl6j.jpg

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 mars 2008
GiGanT skrev:
HyperSonica skrev:

Okej.. då förstår ajg att de blev avblåst smile så nu glömmer vi det tongue..

Skitkul va de förövrigt iallafall smile

Vill oxå påpeka till den personen som stog snett till vänster framför mej att han borde ta o tänka effter lite...
det finns inget som heter "Våran väg" Och man kan inte mumla för sej själv "Ni har inte rätt att köra här tycker jag"
Den vägen är en allmän väg som alla som betalar vägskatt har rätt att köra på.. och alla andra oxå iofs..
(Jag menar sträckan i skogen)

blir lite irreterad på såntdär bullshit..

Ursäkte att jag skriver som jag gör..
men är det nått som stör mej så säger jag det.. sån är jag.. Lika bra o vara ärlig
smilesmile
Senast redigerat av HyperSonica (16 mars 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

242 Inlägg
16 mars 2008
Goteborg skrev:
GiGanT skrev:
HyperSonica skrev:

Rollsbo???   Ligger inte det i kungälv wink

Brodalen=Partille he he..

Sorry mannen my fault wink

121 Inlägg
16 mars 2008
Det va en trevlig träff synd att ja inte han med swedish match och götaplatsen.

tycker det va lite dåligt organiserad bara. "sånna" träffar ska hålla på länge och börja senare.

det ska börja kl: 20:00 samling eller senare sen åker man till götaplatesen vilket ja tycker det är jävligt kul. där efter ska man veta vilken bil man ska följa. eller ha SMS funktion.

just "sånna" träffar finns det redan några jätte duktigt här i gbg som håller på med (nämner inga namn) men har väll inte börjat med det än. ska höra med dem om vi kan få med de på nästa träff så kan dem fixa det. dem men har till och med jävligt bra utrustning smile

vill tacka dem som hade denna härligt träff!

// Arash

Think Feel Drive
SUBARU

Sök