2344
Sök

PÅSKTÄVLING! Garaget-nyckelband och t-shirt på spel!

427 Inlägg
18 mars 2008
ja va fan .. smile asg ....

/ Tobbe

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
Neerd
1 596 Inlägg
18 mars 2008
sätt ut fler ffs!!! vi som är lite efter ska väll med kunna tävla:P hahaha mer kyckling åt folket

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Racer
233 Inlägg
18 mars 2008
Må jävulen ta alla kycklingar!!! Blir ju galen på det här... drömmer mardrömmar om den sista kycklingen.. tongue

442 Inlägg
18 mars 2008
flash_turbo skrev:
Må jävulen ta alla kycklingar!!! Blir ju galen på det här... drömmer mardrömmar om den sista kycklingen.. tongue

HAHAHA lol Det "nya" livet för vissa hör jag xD

Jag är ingen kycklingsdyrkare så ni får leta på boys and girls, rooligt att följa tråden iaf big_smile
Senast redigerat av hummer89 (18 mars 2008)

136 Inlägg
18 mars 2008
Börjar ju nästan undra om de verkligen ligger en kyckling till kvar, eller om de bara är ett väldigt tidigt april-skämt.. tongue

Racer
233 Inlägg
18 mars 2008
SweeXic skrev:
Börjar ju nästan undra om de verkligen ligger en kyckling till kvar, eller om de bara är ett väldigt tidigt april-skämt.. tongue

ja de känns som lite så.. Crizz har väll roligt i alla fall åt det.. tongue

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 mars 2008
jag tror inte heller det finns någon mer yikes
har kollat igenom 1047 5 röster bilar ^^

Bildrulle
499 Inlägg
19 mars 2008
Samma här, har nog kollat 1000-1500 bilar...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

583 Inlägg
19 mars 2008
klicka sönder
http://www.garaget.org/show.php?random
så nångång hittar ni den där gula lilla irriteranded saken smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

fotointresserad
2 307 Inlägg
19 mars 2008
Lite lustigt att personen som har den sista kycklingen på sin bil inte har märkt det heller =P

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 mars 2008
Norde skrev:
Lite lustigt att personen som har den sista kycklingen på sin bil inte har märkt det heller =P

han kanske inte är aktiv på forumet eller så har han kanske inte sett tävlingen, eller så har han helt enkelt inte loggat in på ett tag, eller varför inte alla tre roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

294 Inlägg
19 mars 2008
Nej nu får någon fasen ta och hitta den sista kycklingen.. sitt bara å slumpa lite så hittar ni den.

så hittade jag min.

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

CarCass
627 Inlägg
19 mars 2008
Den finns ju inte hmm

Join the Evolution

442 Inlägg
19 mars 2008
J_Storm skrev:
Nej nu får någon fasen ta och hitta den sista kycklingen.. sitt bara å slumpa lite så hittar ni den.

så hittade jag min.

Ska inte göra dig ledsen men det finns nog ingen "sista" lol *asgarvar* Om chrizz gjort ett tidigt skämt så Vinner han garaget "aprilskämt" lätt, lol

342 Inlägg
19 mars 2008
Chrizz ge dom en liten ledtråd då! så dom kan hitta den sista

583 Inlägg
19 mars 2008
Ja.... vilken bokstav börjar bilmärket på?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

801 Inlägg
19 mars 2008
vi vill ha 20 kycklingar till att leta efter big_smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 mars 2008
Norde skrev:

Har under mitt sökande efter kycklingar här på Gorg sett många medlemmar som inte varit inloggade på flera månader eller tom år i vissa fall och sitter kycklingen på en sån då är det ju inte så konstigt att dom inte sett den wink

Fick iaf hem mina två nyckelband, min pikétröja och min t-shirt idag, sitter tom med pikétröjan på mig tongue

Dock var detta grejorna jag beställde från shoppen för ca två veckor sedan så ni behöver inte vara avis för det wink

Har inte provat t-shirten än men piké:n (XL) sitter iaf väldigt bra och är riktigt skön. Dessutom e det ju så snyggt med www.garaget.org/TBOC_Razor både fram och bak smile

Så sätt fart nu och leta kycklingar så ni har chans att vinna en snygg garaget-t-shirt tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

427 Inlägg
19 mars 2008
20 ?  smile

/ Tobbe

Sök