2899
Sök

kärleken?

Jajjemen!
1 512 Inlägg
22 mars 2008
__pepita__ skrev:
Green_devil skrev:
__pepita__ skrev:

vart jag mej i världen vänder ska jag göra svarta ränder...de är årjängsraggar låten de ju! tongue

Så du tycker inte om den då eller tongue e stämmer in på mig e ju när man har en tung höger fot och en lätt vänster fot lol

vaddå.?! nej den låten är ju skitbra.....chevroleeeeee raggare! tongue

Den låten gick på högsta volym från Elmia idag big_smile

Ang kärleken.. ärligt talat vet ja inte var den finns.. men i Torsby kan de nog bli drag ikväll iaf wink

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

1 062 Inlägg
22 mars 2008
hahaha livsfarligt av en sån söt tjej som Pepita att lägga upp en sådan här tråd!!   smile)))

"You Go, we go!"

Bildrulle
499 Inlägg
22 mars 2008
Kärleken finns. Men inte i mitt liv, jag håller mig nog till bilar och singel-tidsfördriv såsom tv-spel och massor med filmer... Inga "att göra" listor här inte =P

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

aka Lilla My
122 Inlägg
23 mars 2008
Jag kan själv säga att kärleken finns!
Av en slump träffade jag killen på en fest som jag inte ens ville gå på.
Jag tyckte att han verkade omtänksam o fick fram nummret av en killkompis o sens dess så har det bara blivit bättre. Vi har varit ihop i mer än1½ år o flyttat ihop nu..
Vi har lika stort intresse för bilar big_smile Så jag är med o mekar o fixar..
Biltvättning o vaxning vill jag helst göra för då blir det så perfekt som jag vill ha (är smått av perfeksionist )
Alla bilträffar åker vi ihop till...
Så ni som har tappat tron på kärleken, den finns!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
23 mars 2008
Steffi skrev:
Jag kan själv säga att kärleken finns!
Av en slump träffade jag killen på en fest som jag inte ens ville gå på.
Jag tyckte att han verkade omtänksam o fick fram nummret av en killkompis o sens dess så har det bara blivit bättre. Vi har varit ihop i mer än1½ år o flyttat ihop nu..
Vi har lika stort intresse för bilar big_smile Så jag är med o mekar o fixar..
Biltvättning o vaxning vill jag helst göra för då blir det så perfekt som jag vill ha (är smått av perfeksionist )
Alla bilträffar åker vi ihop till...
Så ni som har tappat tron på kärleken, den finns!

Jag har tappat tron på att min bil någonsin kommer att gnistra i solskenet igen, du vill inte tända hoppets fackla igen ??  lol

Kan ju inte *bara* vara 100% seriösa inlägg i tråden för då blir det ju tråkigt wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

En gång till nu
760 Inlägg
23 mars 2008
"i hela sitt liv så försöker kvinnan forma mannen till den hon vill ha honom som, och efter 20 år undrar hon var mannen hon engång var förälskad i tog vägen"

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
23 mars 2008
alexxe skrev:
"i hela sitt liv så försöker kvinnan forma mannen till den hon vill ha honom som, och efter 20 år undrar hon var mannen hon engång var förälskad i tog vägen"

hahaha tongue

Dr Snuggles
956 Inlägg
23 mars 2008
Jag var kär en gång. Men min flickvän som jag hade varit tillsammans med i ca 1 år och  var "kär" i knullade med en av mina bästa kompisar .. Sen dess har jag inte kunnat bli riktigt kär i någon .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

274 Inlägg
23 mars 2008
Soubee skrev:
Kärleken är inte det att bilen startar varje gång man smeker lite på henne eller trycker lite för hårt och hon ryter till?! big_smile

word! cool

Fotograf
88 Inlägg
23 mars 2008
kärlek e när man ligger och trycker på motorvägen och vrider rullen i botten och hon reser sig på baken och ylar ut orgasmen..
kärlek börjar vid 11 000 varv och 280 knyck..

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

1 120 Inlägg
23 mars 2008
hmm.. bra fråga

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
23 mars 2008
Racso skrev:
Jag var kär en gång. Men min flickvän som jag hade varit tillsammans med i ca 1 år och  var "kär" i knullade med en av mina bästa kompisar .. Sen dess har jag inte kunnat bli riktigt kär i någon .

Beklagligt, att en av dina bästa kompisar dessutom gjorde det mot dig. I motgångar ser man vilka som är ens riktiga vänner, vilket iaf är en tröst om än kanske klen.

Jag tror inte man kan bestämma sig för vem man ska få känslor för, de ploppar upp och sedan får man ta det därifrån. Olika människor kan nog attraheras av lite olika saker, men det handlar om att inte vara rädd utan kasta sig ut och på nåt sätt våga lita på människan man avslöjar sin känslor för.
Vad har man att förlora och vad har man att vinna, vågar man vara ärlig är ju frågan och dagens samhälle kunde man ju önska att fler vore ärliga.

De som har beundrare hoppas jag kan känna sig smickrade, av att en annan människa tycker de är ex söta eller kanske på annat sätt har fastnat mer eller mindre för deras personlighet.

Om du känner att du inte kan bli kär i någon så stämmer det säkert, så länge du starkt känner så.
Men försök bearbeta händelserna, när du blev sviken så djupt och kom sedan tillbaka på banan.

Det finns faktiskt flera trevliga, men även mindre trevliga därute.
Senast redigerat av SaabLejon (23 mars 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
23 mars 2008
Kärleken till det andra könet suger! Dock suger kärleken till mitt kön med tongue Lät lite illa nu haha xD
Mena att kärlek suger hårt!!  Blitt bedragen antal gånger osv. Har inte vart kär nu på evigheter. Vågar knappt lita på en brud idag.
Den ända kärlek jag har är den bästa! Den som ALDRIG sviker mig. Bilarna!

C H E V R O L E T <3

blacken
23 mars 2008
nicotin skrev:
kärlek e när man ligger och trycker på motorvägen och vrider rullen i botten och hon reser sig på baken och ylar ut orgasmen..

De är inte kärlek, det är motoronani. Fast det är inte helt fel det heller. big_smile

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
23 mars 2008
blacken skrev:
nicotin skrev:

De är inte kärlek, det är motoronani. Fast det är inte helt fel det heller. big_smile

Andra skulle säkert kalla det för en passion eller ett brinnande intresse, kärt barn har många namn tongue

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Fotograf
88 Inlägg
23 mars 2008
blacken skrev:
nicotin skrev:

ren kärlek..fast med en släng av onani..smile

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

Cnc-operatör
608 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Racso skrev:

är väldigt förståeligt att du inte kunnat de. man vill ju inte bli sårad igen! hoppas du inte förlät kompisen! yikes

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Cnc-operatör
608 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Kärleken till det andra könet suger! Dock suger kärleken till mitt kön med tongue Lät lite illa nu haha xD
Mena att kärlek suger hårt!!  Blitt bedragen antal gånger osv. Har inte vart kär nu på evigheter. Vågar knappt lita på en brud idag.

jo så känner jag lite med..jag vågar inte lita på killen..för man är ju så jäkla rädd för hemska repriser!!! yikes

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 mars 2008
__pepita__ skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

jo så känner jag lite med..jag vågar inte lita på killen..för man är ju så jäkla rädd för hemska repriser!!! yikes

Har du en bil som aldrig sviker!? Visa mig en sådan!!! big_smile

Sky´s the limit...

Sök