2063
Sök

Tips på ute ställen i gbg..

373 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Tja Grabbar å Töser..

Har tänkt att dra ut på stan nästa helg å sitter å funderar över ngt bra ställe att gå till..? Jag är inte ute i svängen så ofta så jag är inte så bekant med uteställerna i gbg..

Tar gärna emot tips!

Tack!

//Hanna

4 506 Inlägg
22 mars 2008
HardRock Café
eller
Rockbaren.

Är aldrig ute sj då jag ej super,
Men ngt av de ställena är dit jag hade dratt iafa.

Kan du andas kan du dö.

1 567 Inlägg
22 mars 2008
My place ,Hyde park eller La Boheme trevliga ställen wink
Senast redigerat av 940R (22 mars 2008)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

590 Inlägg
22 mars 2008
när vi besökte GBG så fick vi tips om sticky fingers. ! trevligt ställe faktiskt smile

2 117 Inlägg
22 mars 2008
Deep, Nivå, Exet, Kompaniet, Nefertiti, Valand osv...finns en hel del. Sök på dessa namn och Göteborg på www.hitta.se

DFFL
9 020 Inlägg
23 mars 2008
Berså är enda stället jag varit på.
Helt ok, lite litet bara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 mars 2008
eriksson87 skrev:
när vi besökte GBG så fick vi tips om sticky fingers. ! trevligt ställe faktiskt smile

Sticky är riktigt bra om man är några st som går tillsammans.
Man kan kolla upp vad dom har för musik för kvällen. Ibland har dom något liveband som spelar så det höjer stämningen lite.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sladdgalning
297 Inlägg
25 mars 2008
sticky e ett gött ställe smile beroende på liveband eller inte, men än man några stycken så får man alltid en go kväll. sen finns ju Nivå, Berså, Bryggeriet, Keybar, Rockbaren, och Diamond Dogs...bara att kolla innan man går in smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

1 311 Inlägg
28 mars 2008
Jag säger bara de: ALDRIG MER GÅR JAG PÅ STICKY FINGER !!! FÖRSTA GÅNGEN :s

Vakterna va otrevliga och han i baren me..Var där inatt / igår och  går aldrig dit mer!

ha så trevligt hanna smile

Gå till p.c big_smile

Intresseklubben
673 Inlägg
28 mars 2008
Glansen skrev:
Jag säger bara de: ALDRIG MER GÅR JAG PÅ STICKY FINGER !!! FÖRSTA GÅNGEN :s

Vakterna va otrevliga och han i baren me..Var där inatt / igår och  går aldrig dit mer!

ha så trevligt hanna smile

Gå till p.c big_smile

hahaha, du är inte den ända som varit där och blivit förbannad på vakterna och så big_smile

P.C är riktigt nice om man vill ta det lite lugnt och tjöta och dricka lite öl och så smile billigt där också.. riktigt trevligt..

Alla har väl sagt dem mest "besökta" krogarna.. Chez Amir är väl rätt nice ställe också, dock mycket ungt folk så ;P

/Mvh Andreas

373 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Tar gärna emot tips om ngn bra pub / dansställe...

236 Inlägg
1 april 2008
Trädgårn, helt underbart. Ligger 5 min från centralstatinen. Trädgård är gbgs största nattclubb, och shit den va stor. Finns två dansgolv varav ett spelas det Hip hop techno och annat gott att dansa till och ett annat dansgolv spelas det hårdrock. Finns 2 barer och en massa sittplatser. kostar 100:- inträde och 20:- garderob och är öppet till 4 eller 5 på morgonen tro det e olika. Riktigt bra alltså!

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
1 april 2008
VolvoHanna skrev:
Tar gärna emot tips om ngn bra pub / dansställe...

Park Lane är ett måste då smile
Eller Wish club ?

C H E V R O L E T <3

Sök