3775
Sök

Att lägga upp bilar man inte äger...

Maskinmontör
139 Inlägg
3 januari 2006
man kan lika bra ge fan i att rösta istället för att rösta 1or och 2or bara för att man inte gillar bilen

Rwd 4 Fun :D

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
3 januari 2006
IceRider skrev:
nu fick du en 5a av mej,inte för att jämna till det utan för att din bil är riktigt fräck,hoppas du känner igen det sen innan

Jo, jag såg det och tackar smile
Det är så, att när man får såna här betyg igen, så glömmer man 1orna tills nästa 1 kommer big_smile

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
3 januari 2006
calibrafromfinland skrev:
spunk_totte skrev:
Jag är nästan mer trött på denna typen: (1) 2005-11-05 09:27:19  calibrafromfinlandjag ger en 5a för detta fina bygge ,,om du lägger en åt mej?? ha d gött

heheh ,,ber om ursäkt

Det är lugnt wink Jag menar bara att meningen med röstningen försvinner ju om man missbrukar den, man skall ju få höga betyg för att andra gillar det dom ser inte för att byta betyg..

Ja ja fred & kärlek

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

645 Inlägg
3 januari 2006
Jag är inget fan utav att man lägger upp farsans bil heller, om det inte är nån gammal goding vill säga. Känns mer som skryt för mig då... Om jag skulle lägga upp dem min farsa/morsa/låtsas farsa har så skulle det liksom inte vara "mitt" garage, utan nån familjesamling.

BMW Power
2 362 Inlägg
3 januari 2006
BAD_ROBOT skrev:
Jag är inget fan utav att man lägger upp farsans bil heller, om det inte är nån gammal goding vill säga. Känns mer som skryt för mig då... Om jag skulle lägga upp dem min farsa/morsa/låtsas farsa har så skulle det liksom inte vara "mitt" garage, utan nån familjesamling.

Ganska kul att du tar upp det hela.. Farsan bad mig lägga upp hans cheva här big_smile ingen speciell sådär .. bara att den ska fixas upp osv.. så du menar att jag skryter om den ? eller var det bara ett ex. du sa där ? smile mvh

BMW, bogsering med wire :/

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 januari 2006
Jag kom att tänka på en sak här med de som röstar 1 big_smile
Man borde egentligen vara glad över det smile
Det visar ju bara att folk egentligen är avundsjuka på ens bil smile

Maizer
4 januari 2006
Kan man kolla vem det är som röstat och hur?

Besserwisser
312 Inlägg
4 januari 2006
lapin_kulta skrev:
man kan lika bra ge fan i att rösta istället för att rösta 1or och 2or bara för att man inte gillar bilen

Är det inte det betygsättningen är till för? Att visa vad man tycker om bilen?
Tycker det är så jäkla töntigt som en del håller på, skriver till varandra att "om du ger mig en femma så ger jag dig det med". DET är väl att missbruka röstningsfunktionen?

calibra_nox skrev:
Jag kom att tänka på en sak här med de som röstar 1
Man borde egentligen vara glad över det 
Det visar ju bara att folk egentligen är avundsjuka på ens bil

Hur kan du säga så? Bara för att du tycker att du lyckats med din bil så betyder det inte att alla andra gör det.

Ex.: en del älskar stora aluminiumvingar på en i övrigt originalbil, andra hatar det. Ska de som inte tycker om det rösta höga betyg bara för att den som äger bilen tycker sig ha lyckats med den?

Betyget ska väl reflektera åsikten från de som ser på bilen och inte från den som äger den?

Fredrik, Laxå

1 639 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
Disälturbo > "Vilken ful bil"
Volvolover > "en sådan här bil har min farfar, fast silvergrå. chysst gubbracer!"

Genast efter kommentarerna fick jag 2 nya ettor...
Ingen av dessa två högintellektuella har några egna bilar, utan har troligen bara registrerat sig för att jävlas med och förolämpa andra...
Men med tanke på stavning och meningsuppbyggnad så är det ju ett under att dom över huvud taget lyckats med att registrera sig.. Ugha Bugha Bongo !
Öööööh vässa kolven, ööööööh asså epa d e gr8 !!!
Senast redigerat av mrcelica (5 januari 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

608 Inlägg
5 januari 2006
jo jag förstår inte att folk ger 1:or för det står ju faktiskt skroten nästa när man röstar och int tror jag att det finns någon sån bil här på garaget som verkligen förtjänar att hamna på skroten.själv har ja fått 6st 1:or och jag vet att int e min volvo världens snyggaste men int tycker jag nog att den förtjänar skroten heller .har märkt samma sak när ja sett på många andra bilar här som faktiskt vari jävligt snygga och fått bra betyg men sen ändå haft många ettor me.och de tycker ja e fel

old volkswagens never die,they just get lower:D

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Kanske borde endast dom som har en egen bil upplagd få rösta. Det är bara en idé, men det kanske skulle funka iaf.

//Erik

Go hard or Go home!

1 639 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
MR2_Racing skrev:
Kanske borde endast dom som har en egen bil upplagd få rösta. Det är bara en idé, men det kanske skulle funka iaf.

//Erik

Kan vara en bra idé

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Carpenter
310 Inlägg
5 januari 2006
En etta är också ett betyg, men att ge den för att man hatar bilen eller inte gillar personen är ju lågt gjort sad

Det är väll där problemet ligger att folk gör det för att jävlas!
Dom växer väll upp nångång dom också! Att ta bort röst för alla dom andra låter ju inte så kul!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Besserwisser
312 Inlägg
5 januari 2006
Delerium skrev:
En etta är också ett betyg, men att ge den för att man hatar bilen

Är det inte den man ska betygsätta?

Fredrik, Laxå

Carpenter
310 Inlägg
5 januari 2006
Men att gå så långt att man hatar bilen? hur kan du hata en bil?

Att den inte faller dig i smaken är väll ok!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 januari 2006
MR2_Racing skrev:

//Erik

Skulle gissa att det skulle reggas rätt många 12-15-åringar med nyuttagna vrålåk som sedan bara fortsätter jävlas sen också.

Jag kan erkänna, jag har lagt en etta av de få röster jag lagt och det var på en totalt sönderstylad volvo som allvarligt fick mig att må riktigt illa, totalt smaklöst och tvivlar att det var seriöst tänkt att få den bra.

Annars driver jag mycket runt här och kollar bilar men röstar väldigt sällan.
Det finns väldigt många klara 4or, saknar dock det sista "wow" men är väligt frächa bilar (spar på krutet, 5orna till de extrema byggena som verkligen förtjärnar lite extra)

mvh /Martin
Senast redigerat av Martin 9-3 (5 januari 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

BMW Power
2 362 Inlägg
5 januari 2006
Martin 9-3 skrev:
MR2_Racing skrev:

//Erik

Skulle gissa att det skulle reggas rätt många 12-15-åringar med nyuttagna vrålåk som sedan bara fortsätter jävlas sen också.

Så du menar att dom som "jävlas" är 12-15 år ? eller ?

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

Såld på Italienare
579 Inlägg
5 januari 2006
Fredrik__A skrev:
lapin_kulta skrev:

Är det inte det betygsättningen är till för? Att visa vad man tycker om bilen?
Tycker det är så jäkla töntigt som en del håller på, skriver till varandra att "om du ger mig en femma så ger jag dig det med". DET är väl att missbruka röstningsfunktionen?

calibra_nox skrev:
Jag kom att tänka på en sak här med de som röstar 1
Man borde egentligen vara glad över det 
Det visar ju bara att folk egentligen är avundsjuka på ens bil

Hur kan du säga så? Bara för att du tycker att du lyckats med din bil så betyder det inte att alla andra gör det.

Ex.: en del älskar stora aluminiumvingar på en i övrigt originalbil, andra hatar det. Ska de som inte tycker om det rösta höga betyg bara för att den som äger bilen tycker sig ha lyckats med den?

Betyget ska väl reflektera åsikten från de som ser på bilen och inte från den som äger den?

Kan inte annat än o hålla med.
Det finns faktiskt ett litet släkte kvar på vår fina jord som gillar mitsu Evo vingar på alla möjliga bilar smile

Besserwisser
312 Inlägg
5 januari 2006
Finns ingen anledning att rösta på ett visst sätt för att vara snäll eller för att få samma röst tillbaka, det anser jag vara grovt missbrukande av röstningsfunktionen!
Sen är det så, en del bilar HATAR man, en del ÄLSKAR man, en del TYCKER MAN OM, en del TYCKER MAN INTE LIKA BRA OM. Jag förstår inte att folk inte kan inse att de inte har så häftiga bilar som de själva verkar tro.
Att folk jävlas genom att ge ettor kan man väl inte göra nåt åt, men man kan inte utgå från att det är för att jävlas so mnån röstar en etta, du kanske inte har en tillräckligt go bil för att tilltala den personen bara. INSE!

Fredrik, Laxå

412 Inlägg
5 januari 2006
Enda bilden jag har gjort så med är min som jag har som "avatar", en förvrängd ritad bild, FÖRLÅT!

Ironi, håller med trådskaparen, har inte lagt in min ör jag har inge kort på den än.

Sök