1990
Sök

byta bil!

20 Inlägg
11 december 2004
Trådstartare
tjena fundera lite på att byta bil! nån som har förslag på vad man kan ha för bil! få ej kosta över 70000
tack på förhand

122 Inlägg
16 december 2004
oj,oj det finns ju en del saker som spelar in när man ska köpa bil.

1, hur händig e du själv när det gäller tuning & styling.
2, vad har du för önskemål lr tankar på modeller.
3, vad har du för mål med bilen.

Några modeller som jag tycker e schysta e:
nissan 200sx
opel calibra
honda accord
honda civic

Hare bra

Nallen,
No real power just turbo shit...

98 Inlägg
16 december 2004
jaha eller min saab som är till salu till våren håller på att fixa lite med den nu wink Mvh Joacim

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

106 Inlägg
16 december 2004
Det finns ju lite bilar att välja mellan för dom pengarna.

Ska du ha en turbo bil el en sugis.?
4 dörrar el cupe kanske kombi.?

---???---

41 Inlägg
16 december 2004
Min är oxå till salu om du är intresserad, måste ha kombi. Nybes 041216 u.a
Kolla garaget

20 Inlägg
17 december 2004
Trådstartare
vill nog ha en turbo bil! lutar lite åt en nissan 200 s14

3 Inlägg
17 december 2004
Nej Nej NEJ... håll dej borta från Opel Calibra.... Det är bara knas mne dom... tro mej.

1 639 Inlägg
18 december 2004
En äldre Toyota Celica så klart.... (generation 5 90-93)
Har du tur hittar du en fräsch 4 krafsare med turbo för det priset.
Opel Calibra ?? Du måste skoja, den ser ju ut som en sunkig familjebil inuti.. usch...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Nicke's Produkter
11 Inlägg
18 december 2004
Köp en riktig bil.....Köp VW

Kärlek växer inte på träd, den byggs i tyskland

1 639 Inlägg
19 december 2004
ElGordo skrev:
Köp en riktig bil.....Köp VW

Vi snackar inte vinterbil här eller ??? *lol*

Fast det är klart, inom landstinget finns det ju många Polo o Golf som hemtjänsten använder.... wink

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Nicke's Produkter
11 Inlägg
19 december 2004
haha tok roligt

Kärlek växer inte på träd, den byggs i tyskland

15 Inlägg
27 december 2004
klart du ska ha en Evo odiskutabelt mycke bil för pengarna

321 Inlägg
30 december 2004
Tycker nog du borde kika runt lite själv istället för å fråga va andra tycker va du ska ha för bil, oavsett va du väljer så blir du nog nöjd ska du se...

Tough ain´t...ENOUGH!

1 639 Inlägg
31 december 2004
En supra Mk3 är ju inte så tokig och en sådan bör du hitta för dessa pengar.... Den är ju seddutom en RIKTIG sportbil till skillnad mot Impreza, Lancer EVO, BMW M3 osv som endast är stressade versioner av vanliga vardagsbilar...

321 Inlägg
2 januari 2005
mrcelica skrev:
En supra Mk3 är ju inte så tokig och en sådan bör du hitta för dessa pengar.... Den är ju seddutom en RIKTIG sportbil till skillnad mot Impreza, Lancer EVO, BMW M3 osv som endast är stressade versioner av vanliga vardagsbilar...

Hehe. jadu va ska man säga. En MkIII, om du gillar vara i verkstan mer än köra bil så är det nog den perfekta bilen. Å en sak till, både impreza å Evo är ju faktist rallybilar/banbilar, men å säga att dom är stressade versioner av vanliga vardagsbilar vet ja inte vart du fått ifrån med du måste ha väldigt mkt erfarenhet som kan säga så säkert att det inte är "bra" bilar...

Tough ain´t...ENOUGH!

6 851 Inlägg
2 januari 2005
Skaffa en 900 eller 9000 turbo.Det är mycke bil för pengarna + att de är lätt trimmade m.m

1 639 Inlägg
2 januari 2005
-Ncs- skrev:
[men å säga att dom är stressade versioner av vanliga vardagsbilar vet ja inte vart du fått ifrån med du måste ha väldigt mkt erfarenhet som kan säga så säkert att det inte är "bra" bilar...

Vart jag har fått det ifrån ?? Jo det ska jag säga... Det har jag fått ifrån att både IMPREZA och LANCER finns i gubbversioner med typ 1.6 lites motor osv... PRecis som BMW M3 vilken delar kaross med BMW 316 exempelvis...
Men Supran delar knappast några delar med en Svenssonbil...
Har en kompis som kört sin Supra MK3 i cirkus 30k mil, han har haft den sedan den var ny, och ALDRIG haft några problem, men han kanske har tur ??
Att den sedan inte tål att vråltrimmas utan att man byter blockpackning vet väll de flesta redan. Har inte sagt att Impreza och lilknande bilar är DÅLIGA,tycker bara det är förbannat tråkigt att ha en snabb bil som både inuti och utanpå liknar dess klena och gubbiga snikvarianter... Skulle knappast köra min bil om den fanns i kombiversion med common rail diesel, hahaha....

Sök