3231
Sök

Fråga ang öppet luftfilter till volvo s70

15 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
hejsan, har en fråga ang öppet luftfilter till en volvo s70 GLT, det är nämligen så att jag skulle köpa ett filter men fick till svars att det går inte pga att det sitter ( luft mängdesmetare) om det nu heter så? Iaf så sa killen jag snackade med att bilen kommer gå som en påse med skit om jag sätter i filtret? stämmer de eller finns det någe annat jag kan göra? kanske ta bort metarn?? Skulle bli himmla glad om jag fick svar på min lilla fråga big_smile

Tack på förhand Johan

Svara gärna i gb eller skicka ett mejl,

Heter Humell på sidan.. ..

287 Inlägg
7 april 2008
nej den kommer inte gå skit... bara att montera på och se glad ut smile

volvo ska de va :)

25 Inlägg
7 april 2008
har det på min å det funkar jätte bra

80 Inlägg
7 april 2008
Humell skrev:
hejsan, har en fråga ang öppet luftfilter till en volvo s70 GLT, det är nämligen så att jag skulle köpa ett filter men fick till svars att det går inte pga att det sitter ( luft mängdesmetare) om det nu heter så?

Då vet jag inte vad han pratade om, den går däremot skit om nu luftmängsmätarn haverar.
Vilket kan vara vanligt om man köper billiga filter. Du sätter ju luftfiltret innan LMM, så ingen fara smile
Montera och åk smile

Volvo & Audi!

15 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Tackar så Mycket big_smile men vad klassas som billiga filter då? vad ska man ha för att få en skönt ljud och kanske lite svar på gas pådrag ?

Sök