Hej tjejer!Här kommer jag med lite uppdateringar på hur läget ligger till just nu!
Den platsen som överlägset flerst har röstat för (obs! Det är fortfarande INTE försent att lägga din röst på något annat, skulle du redan ha röstat via tråden eller PM:at mig men vill ändra dig så måste du säga vad du röstade på först - så jag kan ändra) är VADSTENA SLOTT. Jag har hört med en vän som bor permanent i Vadstena och han ville påminna mig om att Vadstena är en sommarstad och att det kan vara rätt mycket turistbussar på parkeringen, men jag tänkte åka till Vadstena ett par dagar innan, så jag får väl i värsta fall spärra av parkeringen inför träffen
Dessutom påminde han mig om att det på onsdagar är nostalgi/veteran-träff i Vadstena (precis vid slottet), så om någon är intresserad kan vi ha träffen en onsdag på eftermiddagen (innan veteranträffen - där även moderna bilar visas upp) och sedan kan ni njuta av veteranbilarna (och andra bilar som jag precis nämnde) på kvällen.
Förslag på datum från mig, då jag startade träffen så anser jag att jag får vara så ego att jag ger förslag på datum, då jag måste vara på plats (eller måste och måste, men det var jue hela syftet och eftersom jag tagit på mig att anordna träffen så...).
Förslagen på datum (och som jag hoppas att ni även dessa kommer rösta på) är:
v.30Måndag 21/7Tisdag 22/7Onsdag 23/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den)
Torsdag 24/7Fredag 25/7Lördag 26/7Söndag 27/7v.31Måndag 28/7Tisdag 29/7Onsdag 30/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den)
Torsdag 31/7Fredag 1/8Lördag 2/8Söndag 3/8Jag är även intresserad av att höra eran åsikt om tid.