3016
Sök

Jävla Utsugande Sossar!!!

98 Inlägg
10 januari 2006
Läste någonstans något om moderaterna.. Vad har dom med skatten och biltullar att göra.. Det är ju sossarnas, vänstern och framför allt miljöpartiets förtjänst.. Eller har jag fel? Miljöpartisten "Niclas Malmberg" försöker genomföra det i uppsala med.. Jag menar vi far genom stan på 15 min.. Blir ju mer åka om man måste åka runt.. Man flyttar bara problemet å förstärker det.. De tänker dom inte på.. Smartskaften..

1 414 Inlägg
10 januari 2006
Maizer skrev:
Jag håller med st200, moderaterna tar från de fattiga och ger till de rika så är de bara.

Och det har inte sossarna gjort senaste 8 åren då? genom att sänka avgifter för höginkomst tagare och samtidigt sänkt pensionerna för dom äldre? Höjt skatterna för medelinkomsttagare men sänkt för höginkomst??? förklara det på något annat sätt än att ta ifrån dom fattiga o ge till dom rika?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

76 Inlägg
10 januari 2006
Är detta en bilsida eller ett allmänt forum där folk snackar om diverse andra saker? hmm...

BMW 320i E21

Moderator+
1 081 Inlägg
10 januari 2006
eldflamez skrev:
Är detta en bilsida eller ett allmänt forum där folk snackar om diverse andra saker? hmm...

Läser du så finns svaret närmare än du tror.

forumbeskrivning skrev:
Off topic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra.

mvh

Vem jag?

Administratör
11 899 Inlägg
10 januari 2006

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Besserwisser
312 Inlägg
10 januari 2006
Ja se på kungen, köra på nån jävel o sen bara få dra därifrån. Där har vi en vinnare. Jag ska också bli kung big_smile Eller prins iaf, jag tar Madde big_smile

Fredrik, Laxå

76 Inlägg
10 januari 2006
Redbull skrev:
eldflamez skrev:

Läser du så finns svaret närmare än du tror.

forumbeskrivning skrev:
Off topic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra.

mvh

Vad snackar du om?

BMW 320i E21

1 414 Inlägg
10 januari 2006

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Moderator+
1 081 Inlägg
10 januari 2006
eldflamez skrev:
Vad snackar du om?

Vad offtopic är.

Nu låter vi dock bli att vara offtopic i denna tråden, så är det något mer hänvisar jag till PM.

Vem jag?

764 Inlägg
10 januari 2006
hehehe

TeQuilla

Rallyförare
1 075 Inlägg
10 januari 2006
Trådstartare
Nått annat offtopic: Jäkla blocket.se!
Försökte annonsera biltullskepsarna där och lyckades efter typ 6-7 försök.
Men trots det så tog dom bort min annons idag och hänvisar till att varan jag annonserar inte passar sig på blocket.se, men tydligen går det bra att annonsera ut laser/radarvarnare samt störare.... Dessa produkter är direkt olagliga medans tullkepsarna är helt lagliga och godkännda av polisen, se själva: http://hem.passagen.se/carnagezone/polisen.wmv

Misstänker att blocket.se ligger innanför tullarna och att deras chef är en äcklig miljöpartist...
BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

63 Inlägg
12 januari 2006
carnageman skrev:
Nått annat offtopic: Jäkla blocket.se!
Försökte annonsera biltullskepsarna där och lyckades efter typ 6-7 försök.
Men trots det så tog dom bort min annons idag och hänvisar till att varan jag annonserar inte passar sig på blocket.se, men tydligen går det bra att annonsera ut laser/radarvarnare samt störare.... Dessa produkter är direkt olagliga medans tullkepsarna är helt lagliga och godkännda av polisen, se själva: http://hem.passagen.se/carnagezone/polisen.wmv

Misstänker att blocket.se ligger innanför tullarna och att deras chef är en äcklig miljöpartist...
BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Det är ju lite konstikt, och förjävligt!
Man ska ju få ha ut sina åsikter, vare sej man är hit eller dit. Yttrende friheten ska inte stoppas för det finns folk som tycker olika.
Sen bor jag ju i Gävle och tar ej del av de här vägtullarna. Men jag tycker också det är lite fel med väg tullar. För det är ju inte så lätt att betala typ Ca: 10000 till 12000 mer om året för att man jobbar där.
Men ett problem är ju det, men en bättre lösning skulle ju inte skada.

Varför inte köra Kombi ;-)

266 Inlägg
12 januari 2006
Fredrik__A skrev:
Ja se på kungen, köra på nån jävel o sen bara få dra därifrån. Där har vi en vinnare. Jag ska också bli kung big_smile Eller prins iaf, jag tar Madde big_smile

du måste vara full han betalade en hel del till han som han körde på  ta reda på lite fakta

Maizer
12 januari 2006
Fan jag vill ha Madde, jag tror det är ömsesidigt.... big_smile

Besserwisser
312 Inlägg
12 januari 2006
nicke_b2 skrev:
Fredrik__A skrev:

du måste vara full han betalade en hel del till han som han körde på  ta reda på lite fakta

Så det hade räckt om du gjort likadant?

Fredrik, Laxå

Besserwisser
312 Inlägg
12 januari 2006
Maizer skrev:
Fan jag vill ha Madde, jag tror det är ömsesidigt.... big_smile

Tror faktiskt Madde vill ha mig mer, inte för att skryta men smile

Fredrik, Laxå

6 Inlägg
12 februari 2006
"Sossarna har en politik för arbetslösheten! Moderaterna har en politik för arbetarna!" Moderaterna vill inte sparka på de som ligger, de vill bara ge alla förbannade soffliggare en chans att få jobb!

Förresten, har ni läst det senaste brevet från fackförbundet Metall? Där VDn uppmanar en till att rösta på Sossarna, kommunisterna lr miljötöntarna!! Sicken räv!! Vote Reinfeldt, för erat eget bästa!

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 februari 2006
Skön tråd. Ja sossarna ska bort, lata maskare som lever på bidrag och tar våra pengar.
Lön ska man ha när man jobbar och inte annars.

Moderaterna till makten!

Sossarna klarar bara att dölja arbetslösheten och har inte kommit med något vettigt på år och dag.

Bra att folk börjar inse detta och välkomnar de fellärda över till den blåa sidan.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
12 februari 2006
hahahahahaha jag lever på sos bidrag !! men inte fan är det kul ....

///Widell

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
12 februari 2006
Delerium skrev:
Fredrik__A skrev:
Nåt som suger mycket pengar är alla arbetslösa som går hemma och inte vill ha nåt jobb. Klart som fan att man inte vill ha nåt jobb när man får så pass betalt ändå, höj kraven på arbetslösa och sänk a-kassan.

Där sa du nånting klokt pöjk (:

Kraven är alldeless för dåliga nuförtiden!

Det ska inte löna sig att gå hemma o inte orka jobba.
Men man skall klara sig på det man får också för alla är med o alla betalar! (:

Lite OT kanske men en ny tjej som började på sanerings sidan hade gått hemma i 3 år!! 3 hela år då frågade jag av ren nyfikenhet hur hon klarade sig!! Hon sa att hon tjänar marginellt bättre när hon jobba än när hon gick hemma!! Sen vet jag inte om det beror på hennes timlön eller vad det nu kan vara men det är ju knäppt tycker ni inte? big_smile vart lite långt

skitsnack !!! att vara arbetslös är SKIT man lever som ett svin får till hyran mat!!! exakt så mkt så att du överlever inte ett öre mer !!!!!! så det du inte vet ska du inte ytra dej OM!!!!! plus att kravet för att du ska få pengar så ska du minst söka 5 jobb i månaden .......

///Widell

Sök