Och att beställa från England ska man inte vara rädd för utan det går hur smidigt som helst, när jag beställde från driftworks tog det 3 dagar att få hem mina grejer .
Och att beställa från England ska man inte vara rädd för utan det går hur smidigt som helst, när jag beställde från driftworks tog det 3 dagar att få hem mina grejer .
okej tack för svaret! ska nog beställa en sådan när lönen kommer! åker du med en sådan? eller vad åker du med?
Själv åker jag med en 4-puckad kep lamell från Dalhems och en ny standard tryckplatta, har funkar bra det lilla jag kört med den men får se denna säsong vad den tål, var faktiskt lite av en snabb budget lösning när jag skaffa den men skulle jag byta igen blir det nog den jag länka till .
Själv åker jag med en 4-puckad kep lamell från Dalhems och en ny standard tryckplatta, har funkar bra det lilla jag kört med den men får se denna säsong vad den tål, var faktiskt lite av en snabb budget lösning när jag skaffa den men skulle jag byta igen blir det nog den jag länka till .
ingen som har något bra förslag som finns tillgängligt i Sverige för ett bra pris?
Att köpa i Sverige är bara att kasta pengarna i sjön. Blir betydligt billigare att beställa utomlands, för mej har det t.om gått snabbare att beställa från England än från Sverige. Kolla på www.apexperformance.co.uk om du hittar nån lämplig koppling, dom är grymt seriösa och har bra priser och snabba leveranser, rekommenderas starkt!