Kör med 4st 8" / dörrsida. Mina är dämpade med mycket bitumen och Swedac dämpmassa. Spelar fin fint kan jag säga.
Fan va bra är just WF8.4 jag ska ha i dörrarna tänkte jag. något annat man ska tänka på? ska jag försöka göra en låda till dom ? är jäkligt tight där inne
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !
Har du väldigt lite plats inne i dörrarna så skulle jag nästan köra en låda.
Audiotop rekomenderar 11 L sluten med högtalaren. Det borde gå att få plats med i en dörr tycker jag
Men dämpa dörren med endel bitumen för annars lär det skallra. WF8.4 spelar riktigt bra. Har kört den i en sluten låda som var som lådförslaget från Audiotop och det lät bra.
Sen har ju jag också kört dom rakt ut i dörren och det lät mycket bra Svårt att få det tyst i dörren bara.
Sen vet inte jag hur mycket plats du har i dörrarna men det är bara klura lite så löser sig det mesta
Har du väldigt lite plats inne i dörrarna så skulle jag nästan köra en låda.
Audiotop rekomenderar 11 L sluten med högtalaren. Det borde gå att få plats med i en dörr tycker jag
Men dämpa dörren med endel bitumen för annars lär det skallra. WF8.4 spelar riktigt bra. Har kört den i en sluten låda som var som lådförslaget från Audiotop och det lät bra.
Sen har ju jag också kört dom rakt ut i dörren och det lät mycket bra Svårt att få det tyst i dörren bara.
Sen vet inte jag hur mycket plats du har i dörrarna men det är bara klura lite så löser sig det mesta
jo. jag klurade att jag skulle bygga så att de fortfarande går att veva ner rutan fullt iallafall. var nere i garaget och kollade nu och jag har ett djup till rutan på 12cm och basen är 9,55 så de borde funka. men om jag plastar hela insidan av dörren med poliester borde de inte bli stabilt då? bara en tanke. har en jävla massa plast och väv sen jag plastade reservhjuls baljan.
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !