nu har ja bestämmt mig min första bil och mitt första projekt blir en civic 92-95 ja ska styla den mycket seriöst.. Detta kommer sitta på den när den börjar bli klar me exteriören -- Breddning,frontspoiler,sidokjolar,bakspoiler,annan huv venne om de blir kolfiber lr nån me nått coolt scoop,nån cleanvinge, lexusbaklyse, angeleyse fram , kanske lambodörrar,bakspeglar, andra blinkers , täcka igen handtagen,4 tumsdämpare bak sen kommer de bli lite mer under tiden sen kommer hela interiören byggas om sen lacken vet i fan än.. jag har ju ett par år på mig och ja tjänar en hel del pengar på att extra jobb nu och i sommar blir de sommar jobb också så ekonomin e ingen större fara... LÅter de bra tycker ni ?
jarrå men du kommer få vänta ett tag e bara 15 ska bara vänta tills farsan bytt till bergvärme för då försvinner nån grej på ved i och där ska han göra ordning ett litet garage åt mig
Hade också stora planer på min bil. Självklart finns det folk som klarar av allt dom säger, fast det verkar som det är fler som säger det och sedan aldrig genomför det. Upp till bevis är det som gäller. Jag klarade inte det jag skulle göra. Dels pga okundskap och dels för ekonomin. Men som sagt lycka till och upp till bevis ;D
gott lindgren! jag är också 15 år(sorry Chrizz) men kan man fråga vart du jobbar för nån stans? extrajobbet o sen på sommaren
Exta jobb o extra jobb ja gör ögonlock, dörrsider mm till folk ja känner me a-traktorer o sånt..sen sommar jobb plocka jordgubbar de jobbigt som fan men värt pengarna
Lycka till, alltid kul med -18 åringar, såvida dem är mogna. Fast man bör nog vara åtminstone 16, men men, brinner man för bilar spelar det ingen roll. Jag ska också göra ett tufft projekt, det kommer bli så unikt. Lycka till som sagt,
Lycka till, alltid kul med -18 åringar, såvida dem är mogna. Fast man bör nog vara åtminstone 16, men men, brinner man för bilar spelar det ingen roll. Jag ska också göra ett tufft projekt, det kommer bli så unikt. Lycka till som sagt,
MVH Micha
Hehe okey vi får vell hoppas på att de blir grymmt då.. De gäller ju som sagt va att börja tidigt.. jag började för ett tag sen fast ja börja inte me bil börja me moppe hade en av sveriges fiinaste yamaha aerox sen sålde ja den och har en annan nu som går snabbare än va den e fiin iaf
gott lindgren! jag är också 15 år(sorry Chrizz) men kan man fråga vart du jobbar för nån stans? extrajobbet o sen på sommaren
Exta jobb o extra jobb ja gör ögonlock, dörrsider mm till folk ja känner me a-traktorer o sånt..sen sommar jobb plocka jordgubbar de jobbigt som fan men värt pengarna
jag tror faktiskt inte lönen du får från jordgubbsplockningen räcker så långt..