3779
Sök

Söderhamn 26/4 2008

149 Inlägg
28 april 2008
Fina bilder, men som vanligt fastnar en massa Volvo bilar av "varierande skick" på bild men inte min lilla bil hmm Heja Sverige!

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!

39 Inlägg
28 april 2008
Norde skrev:
fina bilder.. fick med mig när jag såg rätt så glad ut också såg ja, haha =P står och visar en bild på kameran för en polare =P

Haha! Ja, jag misstänkte att det var du så lät dej vara kvar på bilden. Hade nån mer bild där du var med också..

14 Inlägg
28 april 2008
riktigt schyssta bilder linda

Volvonörd
1 187 Inlägg
28 april 2008
Du kan det där med foto du Linda....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Slav
1 454 Inlägg
28 april 2008
hmmm av någon konstig anledning hamnade inte ja med på ett enda kort smile annars har ja en jävla förmåga att göra de.. var de ingen som fick nå kort från natten?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

286 Inlägg
28 april 2008
Henka_ skrev:
hmmm av någon konstig anledning hamnade inte ja med på ett enda kort smile annars har ja en jävla förmåga att göra de.. var de ingen som fick nå kort från natten?

Jag och två polare har inte hamnat på en enda bild än så länge heller konstigt nog smile
Men riktigt snygga bilder var det i varje fall smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 april 2008
Henka_ skrev:

har några enstaka från natten jag där det står nån mitt i vägen och flaxar med armarna wink kommer upp lite senare

Slav
1 454 Inlägg
28 april 2008
VAAA MITT I VÄGEN!?!?! va e de för idiot?? så får man ju inte göra tongue

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

114 Inlägg
28 april 2008
Fina bilder smile

Truckdriver
85 Inlägg
28 april 2008
_Widde_ skrev:
Fina bilder, men som vanligt fastnar en massa Volvo bilar av "varierande skick" på bild men inte min lilla bil hmm Heja Sverige!

Kan bara hålla med föregående talare sad

7 100 Inlägg
28 april 2008
Cosmos skrev:
_Widde_ skrev:

Kan bara hålla med föregående talare sad

håller med ja ochså!
men saaben fastnade på bild iaf smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

376 Inlägg
28 april 2008
Nu ångrar jag stort att jag inte kom ändå när jag ser alla dessa bilder hmm

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

1 302 Inlägg
28 april 2008
Fina bilder ifrån bägge två tycker jag och det såg ut som det var en rätt så kul träff också med endel fina bilder. smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 april 2008
HockeyLinda skrev:
Norde skrev:
fina bilder.. fick med mig när jag såg rätt så glad ut också såg ja, haha =P står och visar en bild på kameran för en polare =P

Haha! Ja, jag misstänkte att det var du så lät dej vara kvar på bilden. Hade nån mer bild där du var med också..

Kul att få se sig själv i action ;P

Lagt upp mina bilder nu också om nån vill se:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 05#p935205

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Du bad om det ;D

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59440/329065_tdoo8w.jpg
Norde in action big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 april 2008
hahahahhhaa men hur ser man ut då big_smile

Läre ju hålla med om att jag har en speciell fototeknik iaf? wink

Räkna med att jag kommer följa dig med kameran i sommar med, hämnd ;D

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Norde skrev:
hahahahhhaa men hur ser man ut då big_smile

Läre ju hålla med om att jag har en speciell fototeknik iaf? wink

Räkna med att jag kommer följa dig med kameran i sommar med, hämnd ;D

mohaa . ja nästa ställe för mig blir nog gävle på söndag om jag hinner få tillbaka saaben, vägrar köra nissan micra dit ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

39 Inlägg
28 april 2008
Norde skrev:
HockeyLinda skrev:
Norde skrev:

Kul att få se sig själv i action ;P

Lagt upp mina bilder nu också om nån vill se:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 05#p935205

En till in action-bild på dej då.. Smygbild! ;]
http://img119.imageshack.us/img119/2882/dsc0168on3.jpg

fotointresserad
2 307 Inlägg
Slav
1 454 Inlägg
28 april 2008
HAHAHA fan va du ser stel ut norde big_smile nä förlåt om ja e taskig, men du har en helt klart speciell teknik smile men de blir grymt bra bilder.

Tack till

Sök