lånade ett steg för att testa men vad ä det för konstiga sladdar som sticker ut ur steget och det står inget på dom. en blå, en gul och en röd. det ä ett gammalt pioneer 4-kanal steg.
lånade ett steg för att testa men vad ä det för konstiga sladdar som sticker ut ur steget och det står inget på dom. en blå, en gul och en röd. det ä ett gammalt pioneer 4-kanal steg.
Det enda jag kan tänka mig är att det är högnivåingång, men vilken kabel som i så fall är höger och vänster och signaljord vet jag inte. Är ju bara en gissning dock.
Det enda jag kan tänka mig är att det är högnivåingång, men vilken kabel som i så fall är höger och vänster och signaljord vet jag inte. Är ju bara en gissning dock.
Lågnivå, DIN kontakter OCH högnivå? Känns lite overkill...
Finns det en modellbeteckning på steget kan man ju leta upp manualen
åh tack son fan för manualen, tyvärr ä ja mer blåst än vanligt och fatta inte vad som skulle göras med den gula och röda sladden, den blå ä remote väl??
Ja, den blå fungerar som en remotekabel. Den röda kabeln ska anslutas till någonting som har spänning när tändningen är igång, den gula ska inte anslutas till någonting i det här läget eftersom du kommer att använda RCA ingångarna på steget.