Vanlig CocaCola, toppa med några milliliter Svensk Vodka Vanilj. Riktigt stark vaniljsmak... Risk finns ju dock att man i unga år pajat blandningen cola/sprit och aldrig kan dricka den mer...
Vanlig CocaCola, toppa med några milliliter Svensk Vodka Vanilj. Riktigt stark vaniljsmak... Risk finns ju dock att man i unga år pajat blandningen cola/sprit och aldrig kan dricka den mer...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
vanilj colan var den bästa på länge. finns här i uppsala. men att använda vanlig cola till groggen är inget jag gör mer. och speciellt inte cola blandat med jäger.
Det blir ju ändå faktiskt 42,6 liter vilket ger ett literpris på ungefär 30,51kr utan frakten inräknat och det är ju ändå inte så blodigt.
Sen att frakten kommer att kosta typ lika mycket till det är ju en annan femma
det är vanilj colan lätt värd finns inget bättre
Men vad går frakten på då ??
Om jag uppskattat det rätt så blir det ju typ mellan 500kr och 1700kr (ja, det var en något grov uppskattning )
Huvud"ingrediensen" i läsk är ju vatten och en liter vatten = 1KG. 42 liter läsk plus aluminiumburkarna och förpackningsmaterial borde ju då iaf kunna väga runt 45-50KG och då kostar det minst 500kr och som mest 1700kr att frakta på pall beroende på var det skickas ifrån och var det ska.
Postpaket går inte eftersom maxvikten för postpaket är 20KG, enda hoppet är ju isf halv-pall som är lite billigare än pallfrakt men det lär ju kosta en slant det med
Så jag hoppas verkligen att du har kollat fraktpriset innan du beställde
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P