Vill bara säga .....KLART VÄRT RESAN FRÅN STOCKHOLM...arrangörerna ska ha en kanon applåd för detta event...trevligt bemötande från det att vi kom dit och under hela dagen...trevligt folk som spred varma kommentarer.....
att starta upp ett nytt event från noll är ett svårt jobb ,men det grejade dom med bravur...med få medel i fickan lyckades dom verkligen göra detta till en dag att minnas .
många fotta hejvilt ...grilllukten låg blandad med lukten från varma motorer å basdunkande musik från db tävlingen.
Jag kan meddela att jag fått tillbaka mina byxor som min kompis satte i sin basport för att få med tryck i basen
märket på mysbyxorna kommer jag fortfarande inte att avslöja
ett litet förslag till nästa år
hyr in toaletter till området nästa år...va liiiiite kärvt för endel att lösa det problemet...alltså inget negativt riktat
så lite RIS...tycker att det va lite respektlöst att *svarva* gummi vid området och bredvid ,då det är arrangörerna som får skit för det, då dom e ansvariga...såna dumheter kan faktiskt leda till om man har otur.... att någon skadar sig eller en bil blir skadad av flygande sten mm ...samt att dom kanske får svårt med vidare tillstånd för fler event pga av att folk ska leka balla allan...så skärpning på denna front!!!
Vill även rikta ett STORT grattis till alla vinnare som korades under dagen...väl kämpat !
Så ett varmt tack från stockholm till er alla för en kanon trevlig dag...vi kom hem safe and sound ....( sound hade vi garanterat
) ...säger bara tummen upp å grymt bra jobbat ...på återseende nästa år
//Mvh Matte *Pain*