Jag var med en kompis idag som hade åkt förbi en gård där det stod massa amazoner. Han köpte en tidigare i veckan så han tänkte plinga på och höra om det finns delar till salu. Gubben som ägde bilarna sa att han inte säljer lösa delar utan om han ska ha nåt så måste han köpa hela skiten!
Tro på fan att han köper alla 7!
Dem flesta är bara skrot men det fanns två som kan gå att rädda.
GHH 538 = avställd 1998-12-09....Tyvärr fanns inte mätarställnngen med så hur långt den rullat framgår inte
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
Hej, jag satt och kollade igenom alla sidor inatt, var lätt att fastna tänkte slänga upp lite bilder på skogs fund jag gjort de senaste dagarna samt några åt tillbaka återkommer med bilder under dagen
Hittade detta hemmabygge på bubbla platta på ett gammalt industri område, fick tag på ägaren o dum som man var tog man emot den, blev bara mer skrot än vad de var xD
Datsun om jag minns rätt, låg på en vildvuxen öde tomt
ILO 98cc ram jag hittade ute i skogen, tror de var någon gammal soptipp av något slag.
Detta är väl inget skogsfynd, mer ett gårds fynd, En gammal Ford consul capri som de tydligen inte fanns papper på men jag fick tag på dem o fick bilen mot avhämtning då ägarn hade besökt Sankte Per.
Rekorden såg ju skaplig ut! Är den lika urplockad inuti som 142an?
Ingen av dom är nåt speciellt urplockade egentligen.
Nä, dom var ganska kompletta
Han kommer säkert sälja mycket från dom!
qaraqet skrev:
Pavva skrev:
Jag var med en kompis idag som hade åkt förbi en gård där det stod massa amazoner. Han köpte en tidigare i veckan så han tänkte plinga på och höra om det finns delar till salu. Gubben som ägde bilarna sa att han inte säljer lösa delar utan om han ska ha nåt så måste han köpa hela skiten!
Tro på fan att han köper alla 7!
Dem flesta är bara skrot men det fanns två som kan gå att rädda.
Happ, bidrar väl med mina bilder på en -50ans Buick med rak-åtta som står fastvuxen inte långt ifrån där jag bor. Läcker fortfarande olja ur motorn så det finns nog hopp om att få igång den. Golv och dylikt är det mindre bra med...
Du är säkerligen inte ensam om att söka saker, men tråden lär fyllas rätt fort om alla som känner så börjar skicka förfrågningar om platser med bilar på.
För övrigt sprang jag på en jävligt skön bubbla i skogen för nått år sedan, ska se om jag hittar bilderna på datorn så jag kan bidra med något mer än tjat själv..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.